mmathildan

Alla inlägg den 28 maj 2010

Av Mathilda Neuendorff - 28 maj 2010 22:09

Okej, nu går ja tamejfan o lägger mej.

Fast först!

TOKIO HOTELS 12 BUDORD.

1) Du skall icke ha andra gudar vid sidan av de allsmäktiga Tokio Hotel.
2) Du skall missbruka Tokio Hotels namn.
3) Du skall hålla deras födelsedagar heliga.
4) Visa aktning för din far och mor, samt Tokio Hotels team.
5) Du skall icke dräpa, om det inte är ett galet fan som står som enda levande person mellan dig och Tokio Hotel.
6) Du skall icke begå äktenskapsbrott med en vanlig människa, gör det med Tom istället.
7) Du skall icke stjäla Georgs kalsonger hur gärna du än vill ha dem.
8) Du skall icke vittna falskt mot din nästa om hur sexig Bill är, du blir avslöjad när du säger att han är ful.
9) Du skall icke jämföra dig med de Gudomliga, det är omöjligt att bli dem.
10) Du skall, om möjlighet finns, överösa de Gudomliga med presenter.
11) Du ska icke stjäla Gustavs trumpinnar för privat sexuellt bruk.
12) Följ dessa budord till fullo annars får du en stekpanna i betong i huvudet (vi skojar inte).


HAHA! Ja tycker den är såååååååå rolig! Ja såg den för länge sen egentligen ... har bara inte pallat lägga upp den (a) Som femman t.ex .. så kul! *asg* Nu ska ja läsa .. innan ja somnar ... *zzz* Aja

godnaaaatt :'D

Av Mathilda Neuendorff - 28 maj 2010 21:36

hey :'D

Efter den långa & tråkiga skoldan stack ja in till stan med min mamma för att hämta mina glasögon O_O WOAW. Själva glasöonen ärt  inte fula men ja är ju inte alls fin i dom D: Men jag är inte så hemsk så ja pallar börja använda linser iaf. *pustar ut* Dock så kommer ja börja vara utan smink oftare för de är jättejobbigt med glasögonen och smink O_O Här kommer iaf bildeeer på dom små luringarna -

Glasöga ätt :

 

Bilden är inte så bra alls faktist, men ja orkade lixom inte lägga ner nå mer tid på o ta bilder lixom (a) De är iaf dom som ja tänker använda i skolan o sånt.

Glasöga tvååååååå :

 

Usch.. bilden är hemsk - javet. Menmen. Dom där tog ja bara på köpet för att dom va gratis o för att ja tyckte dom va coooola :3 Kommer nog inte använda dom så mycke.

Imon ska ja hem till kims nya huuuuuuuus! :'D Vi ska fixa de sista med hennes tradera grejjer så hon kan skicka iväg grejjerna så snart som möjligt så att "köparna" inte börjar hata henne eller nåt för de vill vi ju absolut inte O_O + att ja är skeeeeeta trött så ja kommer nog gå o lägga mej rätt tidigt idag, o ja måste dessutom läsa en bok för vi ska nämligen lämna in en bokrecension nästa vecka o ja har inte ens kommit halvvägs i min bok...


puss ♥

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards