mmathildan

Alla inlägg under januari 2010

Av Mathilda Neuendorff - 31 januari 2010 16:36

HALLLLLO .

Som sagt så var ju jag och anna på tävling igår.

De ... gick intee så bra . (a)

Men ja vann en match iaf :D

På walkover .. men ändåå , ja vann den (h)

Stället kryllllllade av bebisar o kineser ! LOL

Och så såg vi en hoppande bebis oxå !

Vi hemifrån ttyp 8 o klockan 9 skulle båda köra sina första matcher , men de var den ja vann på wo . ;)

Så intee förns 11 fick jag köra min första .

Tävlingar består mest av väntan men gud va kul de är ! ;)

Och jag älskar Simon ... (a)

Massa mer hände , tyill exempel att vi köpte glass xd

O att vi körde mot en liten ful violet unge o att Schröder verkligen PRATDE me anna ;o

DET - ÄR - STORT . O____ó

O så träffa vi hans mamma oxå xd

Och så kallade simon elton för ARAB o mobbade honom för hans små handleder x'd
HAAHAAHHAHAHAAHHAHAHA

Åkte intee hem förrän halv 9 , kom hem , åt , sov . ;) 

Så vi va där HELA jävla dan ,'-D

Idag har ttyp vart på stan med mamma o köpt nya skor .

Fick lite kläder och en ny mascara oxå . :)

Kanske om jag orkar lägger ja upp bilder på ddom . :d

Nu sitter jag o lyssnar på Tokio Hotel och är överlycklig över att det faktist bara är 31 dagar kvar tills konsäreeen ;o

FAN VA JA LÄNGTAR !

Skola imon . Efter skolan dans !

Får se hur de går för oss den här gången eftersom de va ju ganska mkt svårare än vad vi va vana vid . (a)

Skriver nog sen !


PUSS'

Av Mathilda Neuendorff - 29 januari 2010 21:18

SHAAAAAAAA ,

Ida i skolan har ja intee gjort nåt speciellt . Förutom att ja kim o anna satt kvar på rasten o jobba med våra noveller . (a)

SNART ÄR DEN FÄRDIG IAF !

Ja o anna gör ju en tillsammans typ (a)

Nästan iallafall .   

Efter skolan så stack ja hem till anna . Gick in , syka en lillkille (LOL) , gick ut o gjorde en snötunnel tills ja krascha hela skiten så då pröva vi på ett annat ställe där det gick mkt bättre ! (y)

Nu ska ja snart gå och packa inför badminton tävlingen som jag o annaa ska på imon så kmr intee kunna skriva på dan , o eftersom vår sista match är 7 (på kvällen) så kmr ja varken hinna eller orka skriva nånting imon .

Ajaa , ska väl gå  fixa de där nu .. Jag hatar verkligen o packa ..

MEN FÖRST !

Min favorit låt just nu . <3


PUSS'

Av Mathilda Neuendorff - 28 januari 2010 20:14

halllllåjjjjjjsan , :d <3

Kimi stack nyss .

Fuck .

Kom hem , satt o käka godis ttyp , haha xd (y)

Sen .. kolla vi på South Park så klart !

Hahaha , så jävla bäst ju . :)

Sen kolla vi ttyp på tv (a)

Vi har liv (y)

De va as kul iaf babyyh <3

Hahah , o kimi ska ha gul brudtärne klänning på mitt bröllop har vi oxå kommit fram till (h)

Nu sitter ja o försöker hitta skor eftersom de är stora hål i mina .

De finns fan ingaa snygga alls -.-

Aja , nu ska ja kolla ifall LG mobiler är bra . ;)


PUSS'

Av Mathilda Neuendorff - 27 januari 2010 16:12

halllåjjjsan , <3

JA O ANNA KOM PÅ BÄSTA HISTORIEN I SKOLAN IDAA !

Omg , den ska handla om emobögar (ofc) :D

Hahah , vi skulle skriva en novell på svenskan o vår lärare sa inget om att man intee fick skriva om bögar så då vare ju redan klart om vad vi skulle skriva om (h) <3

As bra kommer den bli iallfall . ;)

Om nästan exakt en timme går våraan buss till badmintonträningen oxå så ska väl gå o göra mej irodning o packa så sånt nu :)


PUSS'

Av Mathilda Neuendorff - 26 januari 2010 19:23

hejjjjjjsan , <3

Jag skrev inget igår (uppenbarligen) och de va för att jag varken hade tid eller orkade gå in på datan helt enkelt .

Hände ändå inget speciellt . Förutom dansen som va ttyp 5 gånger för svår för oss ?

Skolan va som vanligt , inget speciellt alls hände .

Men efter vare hem till mej me Anna <3

Kom in .

Åt youghurt XD

Tog ttyp massa fula pic på stanee och kaulitz rullen xd

Sen skulle vi sätta upp min älskade tokio hotel flagga men den fick intee plats på väggen o gick intee o sätta upp i taket , så den endaa lösningen  va att möblera om ! (y)

Så ah .. vi gjorde de (y)

HAHAHAHAHHAHA

Allt stog ttyp mitt på golvet o gud va stökigt de va (a)

Men flaggan sitter nu på väggen o de ser helt annorlunda ut i mitt rum !

Men de blev as fint ^^ , <3

Nu måste mamma ha datan ett tag o ja måste duscha . Kommer intee ihåg sist ja gjorde de o gör man intee de .. behöver man duscha   

Skriver sen .


PUSS'

Av Mathilda Neuendorff - 24 januari 2010 18:10

HEJJJSAN ,

Pappa hatar mej så ja kmr intee kunna ha datan nå me idaa så de här blir sista .

Skola imornn , orkar intee . D:

Men de är dans för första gången på .. ah .. länge .   

De blir ju iaf kul . :)

Ajaa , <3


PUSS'

Av Mathilda Neuendorff - 24 januari 2010 16:02

halllllå ,

Vakna ungefär 12 idag . Gick upp , och gjorde ingenting i några timmar . *jagharliv*   

Sen satte jag mej vid datan o har suttit där ett tag . :)

Har varken smink , plattat hår eller nånting sånt , sitter bara i mina mysiga badminton kläder framför datan som vanligt . (a)

Som jag sa va ju jag o Anna på tävling igår . FAN va träningsvärk man får , kunde knappt komma ner från sängen i morse !

Men som sagt , det är så värt de .   

Nu skan ja kolla på South Park . (y)


PUSS'

<3

Av Mathilda Neuendorff - 23 januari 2010 22:48

Innan ja däckar ska ja bah lägga upp en jävligt bra låt som intee går o sluta lyssna på , och en ttyp .. intee så bra men jävligt rolig låt (a) xd <3


Får se om ja orkar skriva nå mer sen   


PUSS'

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards