mmathildan

Alla inlägg under juli 2011

Av Mathilda Neuendorff - 31 juli 2011 22:40

Hola, nu är jag hemma igen!  


Vi har varit lite överallt, först till Helsinborg, sen till Danmark, och sen till Göteborg! Sov en natt på varje ställe   Här kommer lite blandade bilder. Har bla. åkt parisehjul i GBG och kollat hur man gör polkgrisstänger, enjoy! 


Från Danmark

  Utsikten från balkongen      GBG

   Fick också med mej lite kläder hem, tänkte visa upp det imorgon!

Imorgon blir förresten sista dagen innan jag åker iväg igen, ska ut med annas båt, som jag har saknat den flickan! ♥ Nåja, mer om det imorgon, nu ska jag sussa!

Av Mathilda Neuendorff - 31 juli 2011 12:30

8e bilden : någon i din släkt.


Den enda bilden på min data på nån i släkten är en på min morfar!

   Och en liten röd mormor i bakgrunden! Två flugor i en smäll   Haha!    

Av Mathilda Neuendorff - 30 juli 2011 17:45

7e bilden : en person som du saknar.


Åh, alltså jag tänker inte: jag vill att sommarlovet ska vara längre, vill inte börja i skolan igen!" utan jag längtar faktist lite till skolan, fast.. inte direkt de där med att sitta på lektioner utan jag längtar efter min härliga klass!

   Så dom jag saknar allra mest nu är min klass!   

Av Mathilda Neuendorff - 29 juli 2011 17:00

6e bilden : en bild som du aldrig lagt upp.


Jadu... ja har en jävla massa bilder på datan ja aldrig lagt upp, så ja har ingen aning vilken jag ska ta, hah!

   Åhå, liten kanin ♥ De här var bara några dagar efter lilla Elvis flyttat in hos oss!   När det kommer till mina kaniner så är jag väääldigt töntig. Alltså verkligen, sjukt jävla töntig haha! Vilken 15 åring har lixom kaniner i huvudtaget? Nåja, ville bara reda ut det och lixom erkänna så ingen skulle tro att jag inte märkte det själv... (a) Nåja, peace! 


Av Mathilda Neuendorff - 28 juli 2011 12:00

5e bilden : en bild på dig och en vän du inte varit med på länge.


   Någon jag inte träffat sens skolavslutningen är min kära vän Kimberly! Saknar henne jättemycket ju! ♥

Av Mathilda Neuendorff - 27 juli 2011 19:31

4e bilden : en gammal bild på dig själv.



  Den här bilden är egnetligen bara ca. 1 och ett halvt år gammal, men har typ inga äldre. Fyfan va ja såg alltså, haha...


Imorgon åker jag iväg med min familj på äventyr! Haha nejdå, men vi skulle bla. till Danmark! Men ska göra några tidsinställda inlägg   

Av Mathilda Neuendorff - 26 juli 2011 22:35

3e bilden : en bild på någon i din familj.


Det får nog bli en bild på min lillasyster Maja!

   Hon är fem år och jag är jätte avundsjuk på hennes hår. Det är långt. Nuff' said. 


Ikväll var det egentligen meningen att jag skulle vara vid nån grop med mina kära vänner och grilla/bada, men pga. en överbeskyddande pappa så är jag fast här. Yey! Vi har lite "gäster" här nu också, så jag ska väl gå och vara lite social antar jag... puss ♥

Av Mathilda Neuendorff - 25 juli 2011 19:06

2a bilden : en bild på dig själv.



  De fick bli min nuvarande FB bild!   

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards