mmathildan

Alla inlägg under juli 2011

Av Mathilda Neuendorff - 15 juli 2011 13:13

Så, nu är jag hemma från furuskär! Har haft det jätteroligt, och har tagit en jävla massa bilder. Här kommer några!

  Vi plockade blåbär...   Vi bakade en kaka...   Vi gjorde tårta! Eliiiiit...   Älskar dej bigtime hjärtat! ♥

Av Mathilda Neuendorff - 8 juli 2011 17:29

Igår var jag och köpte ett stativ till kameran!

   Så nu ska jag och annish ta en massa fina bilder!   

Åker om några minuter, så vi ses när ja kommer hem i guess, ska va borta i några dagar   Hejsvejs så länge! ♥

Av Mathilda Neuendorff - 8 juli 2011 16:43

    Ny klänning från BikBok ja köpte för några dar sen

Av Mathilda Neuendorff - 8 juli 2011 16:32

Håller på och packar inför furuskär!   Jag hatar verkligen att packa. Så tråkigt. Men jag är snart färdig iaf!  

          Förra året vi var i furuskär!    

Nu ska jag packa färdigt... 

Av Mathilda Neuendorff - 7 juli 2011 23:20

Go'kväll.

Idag har jag umgåtts med min käre vän anna.   Råkade dock radera alla bilder från kameran så har inga bilder, haha... Först va vi o hälsa på saoi + att jag fick paket! Sen åkte vi iväg till ett öde ställe mitt ute i skogen typ... Där kom vi på att vi verkligen ville bada, så efter några telfeon samtal var vi hos hennes farmor och farfar och bada i deras pool!    

   Imorgon på följer jag med henne till hennes farmor och farfars sommarstuga och stannar där i några dagar, ska bli mys!   

Av Mathilda Neuendorff - 6 juli 2011 22:13

Jag har en pytte pytte liten aning att jag kanske eventuellt kommer bli stolt Iphone 4 ägare inom några dagar! Kanske. Min mamma säger: Hihi om några dagar kommer du få en hemlis! Och det finns ganska mycket som tyder på att det är just en Iphone...

   Fast... de kan vara bara en ny mobil, typ vilken som helst. Eller så har det ingenting med mobiler att göra i huvudtaget... Men kanske!

Av Mathilda Neuendorff - 6 juli 2011 21:47

Hallå ja!

Eftersom jag inte har nåt speciellt att blogga om tänkte jag berätta om det nya tillskottet vi har fått till den här familjen!   För några dagar sen var jag och min mamma och hämtade en till kanin HE-HE-HE... 

 

En liten vit jävel som går under namnet Max!   Han hade nämligen sprungit bort sig haha... Hade vart med i tidningen o allt för ingen ville ha han, för den som hade hittat den inte kunde ta hand om den o blablabla... Han e söt HEHE.



Av Mathilda Neuendorff - 4 juli 2011 19:56

Hejsan!   

Har haft en jätteskojig helg med mina cheyer. Fast fan va vi åt, typ hela tiden haha... Och istället för att kolla på film som vi brukar göra, så spelade vi en massa olika spel hela kvällen, mycket mysigare, hihi!

                           Hela grejen va egentligen ett litet "kalas" för mig (hehe) så jag fick lite presenter också!

   Rött läppstift, en jäääättestor klubba och en tandbroste! Så sjukt bra   Ni är bäst, älskar er galet mycket mina fina flickor! ♥ 

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards