mmathildan

Alla inlägg under december 2012

Av Mathilda Neuendorff - 30 december 2012 23:25

Har det så jävla bra här.

Av Mathilda Neuendorff - 30 december 2012 22:41

Igår åkte jag och Chanie iväg till Kolbäck på födelsedags fest, och hade riktigt kul faktiskt! Vart hämtad av hennes bror ganska tidigt, och stannade på donken på vägen hem. Bästa med hela kvällen, lätt. Haha! 

Av Mathilda Neuendorff - 28 december 2012 13:06

Igår var jag på stan med Chanie och kollade in mellandagsrean. Köpte inget, men ska in igen om några timmar med Lovisa och då ska försöka skaffa mig en klänning! Får se hur det går. Gårkvällen och natten spenderade jag iallafall hos Lovisa. Vi bastade, åt pizza och kollade på Victoria Secrets. Galet mys. ♥ Men vi hörs senare, puss!

Osminkad och ögonbrynslös

Av Mathilda Neuendorff - 27 december 2012 16:03

Det var ett tag sen jag var innloggad här känner jag... Men det har faktiskt vart jul, så det gör inget! Har iallafall haft det jättemysigt med paketöppning och julmat i mängder. Har inte så mycket att säga så lägger upp lite bilder:

Årets julklappar: Kläder, parfym, tidningsprenumation på ELLE, presentkort/klubbkort på Espresso House (♥), Spotify premium, The Body Shop produkter, olika sminkgrejer, muffinmaker, röd färginpackning, nagelgrejer i massor bla. stämplar, och gymkort. + lite annat som inte är med på bilden som träningskläder och sånt. Är iallafall sjukt nöjd med julklapparna i år!

Av Mathilda Neuendorff - 21 december 2012 19:21

Äntligen har jag fått jullov! Skönt som fan ska det bli att få sova så lääänge jag vill på morgnarna i hel två veckors tid, åhå. Efter avslutningen i skolan så åkte jag ner på stan med Elinis för att köpa julklappar samt donken käk. Åkte sedan vidare till mormor och morfar för att sen bli upphämtad av mamma och åka till stan för att köpa den allra sista julklappen. Det sved i plånboken kan jag säga, men det är det värt!

Av Mathilda Neuendorff - 21 december 2012 18:31

När det kommer till dessa små varelser så kommer jag nog aldrig växa upp och sluta bli riktigt ledsen när de somnar in.   2012/12/21 - Godnatt hjärtat

Av Mathilda Neuendorff - 20 december 2012 21:34

Igår efter skolan stannade jag och Chanie kvar i skolan för att jag skulle göra en sminkning på henne till en uppgift i skolan. Efter det åkte vi till vår gamla skola för att höra på "låtskrivarfestivalen". Vi kom dock lite sent, men det är alltid kul att få se på sin gamla skola! Det får en liksom att uppskatta sin nya skola så mycket mer... Haha! På kvällen satte jag och syster igång julklappsinslagning och hon slog in det fulaste paketet jag sett... Se bild nedan.
Idag gick jag runt på stan med Maja och Chanie för lite julklappsshopping, och sen gick jag och tog en kaffe och snackade lite skit med min fina Chanie.

Av Mathilda Neuendorff - 18 december 2012 20:45

Idag på hantverks lektionen skulle vi göra en uppsättning som skulle passa att ha på t.ex nyår. Detta vart mitt resultat:

Vi har ännu en hårlektion imorgon, men då ska vi mest göra hårinpackningar på varandra osv eftersom att det är sista lektionen innan lovet. Även fast jag inte har någon anledning till att egentligen klaga på skolan, så ska det bli skönt med två veckors lov faktiskt! Har dock kortare lov nu än i grundskolan, och det är lite surt... Men som sagt, ska väl inte klaga. Och framför allt inte eftersom vi kommer få ÄNNU skönare schema nästa termin! Så nice.

 

Nu ska jag kolla färdigt på min "bok-serie" så jag kan skriva uppgiften till den någon gång... Puss!

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards