mmathildan

Alla inlägg under juli 2012

Av Mathilda Neuendorff - 31 juli 2012 12:22

Sitter på elinis rum efter en promenad runda i stan. Efter ett tag gjorde vi besök på Konsum och satte oss sen i parken och pratade tills en finsk gubbe kom och sa hur vackra vi och övriga svenska flickor va, haha... Vart rädda och gick istället hem till Elina där vi nu befinner oss. Sitter och käkar godis och jag gör dreads i hennes hår och har det allmänt mysigt med min bästabästa.

(inlägget skulle egentligen kommit upp igår vid tolv ungefär, men det funkade inte så lägger upp det nu istället!)

Av Mathilda Neuendorff - 30 juli 2012 18:35

Har som sagt spenderat dagen med anna, och det var ju på tiden med tanke på hur länge sen det var jag träffade min älskade vän. <3 Hade en jättemysig dag iallafall som mest bestod av solning och hoppa i vattenspridare haha!

Nu sitter jag på bussen på väg in till stan för att träffa en annan saknad vän, nämligen Elina! Vet inte hur länge jag blir där men bloggar antingen på vägen hem eller imorgon. Puss!

Av Mathilda Neuendorff - 30 juli 2012 12:26

Godmorgon!

Sitter på cykeln på väg till anna. Har inte träffat henne på över fyra veckor (!!) så saknar henne en aning kan man ju säga. Har en hel del att ta igen!

Av Mathilda Neuendorff - 29 juli 2012 18:41

Här kommer en jäkla massa bilder från Skåne. Enjoy!


Stannade vid ett polkagriskokeri på vägen dit

Mitt och systers lilla krypin. Helt okej.

Första kvällen när vi precis hade kommit dit och gick omkring och kollade runt. Välkomnades också av konstigt väder.

Åkte ut på "utlfykt" där pappa visade massa olika ställen som han tillbringade på när han var liten, där det också gick omrking hästar helt fritt!

Kohagen som bara låg några minuter bort från huset besöktes ett antal gånger. Ville ta hem alla, åhå.

Bild 1. sjukt fin sommarkväll, bild 2. grävde ner lillasyster i sanden på stranden, bild 3. var på Café Annorlunda där man får äta hur mycket kakor och bullar man vill. Besökte ett paradis med andra ord.

Bild 1. random bild på lilla jag, bild 2. favorit stranden, bild 3. sista doppet innan vi lämnade underbara Skåne.

Av Mathilda Neuendorff - 29 juli 2012 17:38

Har precis laddat in alla bilder från Skåne, så ska ta och fixa ihop ett litet inlägg om det snart   


...men först måste jag visa vilka snyggingar jag fick med mig hem innan jag lämnade skåneland:

Så sjukt nöjd, kommer användas flitigt om jag känner mig själv rätt  

Av Mathilda Neuendorff - 28 juli 2012 12:15

Vart tillsagd att blogga då jag inte gjort det på flera dagar, så varför inte!

Sitter iallafall i bilen på väg hem från Skåne. Har haft en sjukt bra vecka med sjukt bra väder så jag är mer än nöjd. Det ska dock bli skönt att sova i min egna säng igen, haha. Berättar mer och lägger upp bilder imorgon!

Kan ju visa den "fina" brännan jag fick för några dagar sen. Har dock börjat bli fläckig i ansiktet, åhå självmord.

Av Mathilda Neuendorff - 21 juli 2012 21:08

(råkade visst bli 3 inlägg av inlägget innan + att ingen av bilderna kom upp, men det går inte att redigera från mobilen så jag fixar det när jag kommer hem!)

Av Mathilda Neuendorff - 21 juli 2012 21:06

Kom äntligen fram till Skåne för ungefär 20 minuter sen efter en 9 timmars bilresa. Ganska skönt att få kliva ur bilen vill jag lova! Huset vi ska bo i är iallafall världens sötaste och jag och syster ska dela på ett litet loft under veckan. Dessutom så tar det 5 minuter att gå till havet, så jag tror nog jag kommer överleva dom här sju dagarna liksom, haha!

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards