mmathildan

Alla inlägg under april 2013

Av Mathilda Neuendorff - 27 april 2013 20:48

Haft en tråkig men ändå skön lördag. Övningskörde in till stan med mamma och pappa och handlade inför systerns konfirmation hon ska ha i helgen. Gick riktigt dåligt att köra idag haha. Hela Västerås trafikanter hatar mig och jag hatar dom. :-) Moget att tuta på någon med övningskörningsskylt liksom, för det har hänt säkert 5 gånger bara idag. Bitches. Bjussar på en random bild jag tog idag, latero.


Av Mathilda Neuendorff - 26 april 2013 19:15

Under tiden jag inte bloggat har jag inte heller hunnit berätta om att jag i veckan hunnit gå på två av Justin Bieber's konserter han hade här i Sverige. Vilket är lite underligt då jag aldrig varit ett "fan" direkt. Ångrar mig dock inte en sekund, för faaaan så grymt det var! Värt varenda krona. Och hans utseende alltså mmmm. Gör ju inte ont att kolla på honom direkt.

Av Mathilda Neuendorff - 26 april 2013 18:45

Var på stan efter skolan idag och gjorde några riktiga fynd på Gina för en riktig billig peng. En tröja jag har varit sugen på ett bra tag plus två söta, enkla halsband.

Av Mathilda Neuendorff - 11 april 2013 21:34

Idag har jag först vart i skolan och lyckats få lärarna att låta oss sluta 2 timmar tidigare, gjort muntligt nationellt prov i svenska, ätit subway och gått på stan med Elina, Anna och även Chanie en liten stund. Imorgon har vi bara en lektion då vissa (inklusive jag, woho) inte behöver gå på matten. Har hantverk och vi ska ha våran första riktiga kundmottagning! Lite nervös då jag ska göra manikyr på en helt främmande människa. Men det går nog bra! Har lite planer för imorgon kväll men det tar vi då. Här får ni en bild från idag (där man dessutom kan se lite av mina nya örhängen jag köpte förra veckan) innan jag sätter på lite pll innan sovdags. Godnatt darlings!



Av Mathilda Neuendorff - 10 april 2013 14:07

Det var så längesen jag var inloggad här att det tog mig 10 försök för att ens kunna logga in då jag hade glömt mitt användarnamn haha... Fick iallafall värsta blogglusten och hoppas på att den håller i sig!

 


Igår beställde jag ett halsband från JFR.se och idag fick jag hem det. Sjukt nöjd med både leveranstiden och mitt fina halsband!

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards