mmathildan

Alla inlägg under november 2012

Av Mathilda Neuendorff - 29 november 2012 23:59

  I remember all the times and the words we said.

I can't get it out of my head.

Av Mathilda Neuendorff - 29 november 2012 22:14

Tänkte berätta om mina senaste dagar med lite hjälp från alla bilder jag lagt upp på Instagram:

Bild 1: Fick i uppgift att springa iväg till Konsum i arbetskläder och köpa mjölk på praktiken. Nämen inte alls annorlunda uppdrag. Bild 2: Mys med världens finaste misse framför brasan. Bild 3: Vart arg och bestämde mig för att ta pasta istället för quorn till min dagliga sallad på jobbet, så krim. Bild 4 & 5: Spenderade gårkvällen med att göra muffins med Lovisis. Hon fick med sig en goodiebag hem! Bild 6: Lunch från idag.


Nu vet ni vad jag hållt på med under dagarna jag inte bloggat så mycket! Och ah okejdå, två av bilderna är inte från Instagram utan bara vanliga bilder. You got me.

Av Mathilda Neuendorff - 25 november 2012 20:58

Har faktiskt hunnit med en hel del idag! Dagen började med att bror skjutsade iväg mig till Hallsta vid halv 10 där jag skulle rida. Åhå, så mysigt! Efter det åkte vi och köpte thai mat och fortsatte hem till mormor och morfar. Kom inte hem förrän runt 4 och då hann jag med att träffa Elinis en stund. Nu har jag äntligen duschat och satt mig i soffan och har precis kollat på veckans avsnitt av Solsidan. Ska sitta här ett tag till innan jag går och lägger mig, är helt slut.

Av Mathilda Neuendorff - 24 november 2012 23:08

Dagen började med frukost på bussen på vägen dit. När vi kommit fram fick vi namnlappar som vi var tvungna att ha på oss hela tiden, så jävla VIP liksom. Gick runt och kollade på mässan ett tag (och den var hur bra som helst) tills vi gick iväg till Kista galleria och lunchade på donken samt kollade runt i affärer i gallerian innan vi gick tillbaka till mässan där vi var ett tag innan det var dags för hemfärd. Hade en grym dag och hoppas verkligen att vi åker tillbaka nästa år!

Av Mathilda Neuendorff - 24 november 2012 22:53

Tänkte berätta lite om gårdagen då hela Carlforsska's hantverks program var och besökte Attitude mässan i Stockholm. Här över har ni bilder på några väldigt välkända ansikten som vi stötte på. Bobby, Foki, Angelica Blick, Isabel Adrian, Andreas Wijk (som tog priset förstås, herregud. krigade som fan för att inte gråta, sjukligt snygg.) och Adam Tensta! Lägger upp övriga bilder samt berättar lite mer i nästa inlägg, orkar inte med att bilderna blir olika stora haha. 

Av Mathilda Neuendorff - 22 november 2012 23:48

Idag på praktiken fick vi provsmaka lussebullar från bageriet och det var den första i år för mig! Så jävla gott. Typ det bästa med julen ju, lätt!

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards