mmathildan

Alla inlägg under augusti 2010

Av Mathilda Neuendorff - 31 augusti 2010 22:02

Nämen tjenare!

Imorse vare ju bad på idrotten igen... o de va lika kallt o hemskt som de tidigare gångerna D: Och ja svalde inte en, inte två, o inte heller tre... utan FYRA jäkla uppfyllda stora glas med massa kissvatten! De va så galet äckligt! ja trodde ja skulle spy...

Efter skolan följde iaf anna med hem till mej! :d WIHOOO!

Ja satt på henne mitt löshår! :'D Och ja...

 

Behöver ja säga nåt annat?! FYFAN va fint de vart! O bildern är ju så galet fin.

Man ser ju att de är fejk lixom... Fast typ bara på den där bilden..

 

Men på den där tex! Där syns de ju typ inte alls! :d

 

Asså allvarligt... Ja garvar fortfarande varje gång ja ser den där bilden... mitt ansikte är vad ja brukar kalla - ett BABYFACE! HAHAHAHHAHA! Så jäkla roligt.

  Och för nåra månader sen så gifte ju ja o anna oss... awwwe <3 men ja bestämde mej för att ge henne ringen idag ist! :d

Och när vi satt där (vi höll på att städa ur smågrejjerna ur mitt gamla rum... de nya vart ju klart igår!) och höll på o plocka ur de sista ur de gamla rummet så sa hon nåt i stil med: "allt försvinner emn vännerna finns kvar" typ, o ja bah börja garva o fortsatte med de vi höll på me o hon bah: fan va sorgligt de va... SHIT va sorgligt de va!" O SÅ BÖRJADE HON GRÅTA! o dom flesta skulle ju typ; NEEEEJ VA ÄRE?! SHIT SLUTA GRÅÅÅÅÅÅT!!!!!! men inte ja inte. Åh nää. Ja börjar garva som aldrig förr. De är så en bästavän ska bete sej! ;d HAHA! De va iaf gaaalet gulligt <3

 

Jag älskar den där bilden. :]

Haha, imorron ska ja iaf ha på mej löshåret offentligt... Liiiiiite orolig är ja, för igår när ja öppna de o pröva de så såg de GULT ut så ja va nära att slänga de eller nåt... men ja bestämde mej för att färga håret med färg man gör slingor med o då varte bättre! :d så nu äre mer blont o inte vitt ;) Så de vart rätt lika ändå! :'D

Nu är ja iaf galet trött så nu skall jag sova.

Gonatt! <3

Av Mathilda Neuendorff - 30 augusti 2010 15:24

OMG! Har typ precis kommit in genom dörren efter en lång seg skoldag... o gissa vad jag möter...?

 

MITT LÖSHÅR! :'DDD Och den här gången äre (förhopnningsvis) rätt färg oxå!! IHHH!!!

Nej nu ska ja öppna de, och sen ska ja flytta över alla grejjer till mitt nya rum!   

kyss

Av Mathilda Neuendorff - 30 augusti 2010 07:36

Gomorrn'! :d

Nu har ja precis käkat frukost! Så ja är galet mätt nu o.o Ja hatar att äta på morronen... eftrsom att ja redan ÄR mätt... Gah.

Idag kommer iaf anna till skolan igen vilket INTE va säkert igår så ja typ freaaaaked out. O som ett tecken på min tacksamhet så ska ja ge henne skjuts te skolan! 8] Fast på min CYKEL! :'D Haha... ja tror inte hon vill de egentligen... Men de är värt ett försök :d

Idag äre dessutom galet kallt ute... 9 grader... så skinnbyxorna är på! haha ja typ svettas i dom...

Hejdå! :d  

Av Mathilda Neuendorff - 29 augusti 2010 23:15

Ja här kommer dom!De vart ju itne så många som sagt...

            Fler än så vare tyvärr inte... :[ Just i detta nu ligger jag nog o sover skulle ja tro! eller ja hoppas de... om inte så ligger ja o ångrar att ja kollade på Paranormal Activity igår... *ryser*

Zzzzzz...

Av Mathilda Neuendorff - 29 augusti 2010 21:36

Tju.

Igår somnade vi inte förns ungefär fem... vilket ledde till att vi gick upp vid ett idag, men vi skulle nog kunna sovit ett par timmar till, men min pappa satte stopp för det o väckte oss... *grrrr* haha ;)

Vi kom iaf in till marknaden ändå! :'D De vart lite stressigt men visst hann vi ;)

Kim köpte en skit fin skinn jacka och jag en TH tröjja! :d Kims jacka kosta 200 :o Nog för att den va fejk... men fan va billigt :o love it.

Och på alla såna där markander äre ju alltid såna där automater där man har en "krok" eller va man ska kalla de, o sen ska man försöka få ett fast grepp runt de som man försöker vinna (vilket oftast är gosedjur..), och de BORDE iaf alla hört talas om. Och dom flesta är säkert lika lättlurade som jag och försöker gång på gång på gång  (a) En femtio lapp rök iaf på de där! De ja vill få fram är iaf... : ATT JA LYCKADES! De har aldrig hänt förut! De va ett galet fult gosedjur ja vann men ändå, ja klarade de, de! :d IIIIH! O så snäll som ja är så gav ja de till min lillesyster som inte släpper taget om den nu (a)

haha. O så köpte vi slush ofc... lixom... VEM kan motstå de? (a) så galet gott.

 

Thihi sötnos (a)

Här kommer iaf bilder på min tröjja och min underbara vinst:

 

Den är ju så himla ful... men GUD va överlycklig ja vart!

 

  Hahahah omg *asg* kolla bill! Hahah!

Nu ska ja snart gå o sova... fast först ska göra ett tidsinställt inlägg med bilder från igår! :d De vart som sagt inte så många med min mobil... men nåra varte iaf.

Tooodilu

Av Mathilda Neuendorff - 29 augusti 2010 13:42

Hejjsan!

Nu har vi vaknat ordentligt och sitter o planerar att kanske åka in till marknaden! :d Vi vet inte riktigt hur vi ska göra men vi SKA in till markanden, de är bestämt! :d Fast nu har vi precis insett att vi måste ta bussen som går 14:25 så vi får ta o skynda oss lite... *stressstressstress*

Aja, hörs senare,

puss <3

Av Mathilda Neuendorff - 28 augusti 2010 23:53

Hellue!

De va gaaaaaalet trevligt hos jeccci med mina finfina tjejjor! :'D

Har inga bilder eftersom att typ alla hade med sej kameror som lätt slog min mobil (a) Sa ja lägger upp dom sen när nån har skickat till mej! :d

O osm sagt ska ju kiwws sova hos meejj! :d o nu sitter vi o kollar på Paranormal Activity...

Lixom kolla bara på trailern..!

Ja har typ kissat på mej 10 gånger redan! Så jäkla läskig...

Innan så har vi iaf gjort peeling! ;d

Vilket bestog av:


1½ dl socker

2 tsk olivolja

2 tsk mjölk


De funkade faktist jättebra! Ja vart sepelen o massa äckel död hud på min näsa försvann som har suttit där i flera månader :d

oh god... ni sitter kim o skriker på mej att ja måste kolla på den galet läskiga filmen... fyfan.

see yah

Av Mathilda Neuendorff - 28 augusti 2010 17:32

Nu sitter ja o snackar skit med mina tjejjor! Galet trevligt ;d

Vi åker hem vid nio ikväll så hörs då ^^

   Så seriösa! (h)

Älskar er <3

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards