mmathildan

Alla inlägg under mars 2012

Av Mathilda Neuendorff - 29 mars 2012 15:29

Kom precis hem från skolan, och nu drar jag in till stan med Elinis för fika. Hej espresso-house-kaffe-abstinens!

 

Av Mathilda Neuendorff - 26 mars 2012 21:43

Men tja, jag sitter och gråter åt den här låten liksom. Åhå.♥


Av Mathilda Neuendorff - 25 mars 2012 15:02

Ja, gårdagen då jag och Jec var och såg Ulrik Munther vart ju inte riktigt som jag hade tänkt mig. Får numera "ångest-ont" i magen så fort jag tänker på pojken. Haha! Knaz.

     

Träffade också Anna och Linnea!  







De som små krusedullerna som nu pryder mitt skal ska då föreställa "Ulrik". Jag dog inte alls när han signerade det, inte alls. 


Bilderna med supermegajättebra kvalité är tagna med min mobil, och resten har jag lånat från Jec! (<-- länk)






Av Mathilda Neuendorff - 25 mars 2012 13:14

Gårdagen vart grym, och jag är numera kär i Ulrik Munther. Hehe. Skriver mer om det sen vettja! 


Var ju som sagt med vänner och grillade för första gången i år. Himla mysigt! Trots dumma grillar och att David babblade på om rymden och fick mig att gråta sa vart det en grym kväll! Hade ju trots Jec och Chanie där som tröstade mig, söta ♥

 

Gullisar  

Av Mathilda Neuendorff - 23 mars 2012 19:36

Tror inte att en enda tonårstjej här i Västerås har missat att Ulrik Munther imorgon intar Igor för att sjunga några av hans låtar! Jag har då rakt inte gjort det iallfall, så därför ska jag och Jessica åka dit och kika! Blir nog mys.   Senare på kvällen åker jag iväg med andra fina vänner och drar igång årets första grillning. Åh. ♥ 

 

Av Mathilda Neuendorff - 21 mars 2012 20:16

Hejsan!


Har haft en sån sjukt mysig dag.  Åkte in till Carlforsska ganska tidigt för att bli sminkad, sen fortsatte vi in till stan för subway och fika. Inte alls tjockt att åka in till stan för att äta, haha... Efter ett tag möttes jag upp med mamma och vi gick omkring och kikade lite. Fick med mig en bustier och en jättefin klänning hem!

Himla dålig bild med jättekonstigt ljus, men äsch. Mycket sötare i verkligheten!

Av Mathilda Neuendorff - 20 mars 2012 21:39

Imorgon ska jag och några till agera försökskaniner för några elever som går stylist (eller någonting) linjen på gymnasiet. Typ. Haha, nejmen jag är faktiskt inte helt hundra på vad vi ska göra. Vet bara att vi ska bli sminkade av några elever för att de ska kunna träna eller nåt. Hur som helst så blir det nog kul.  Och eftersom jag dessutom har valt en sån linje på just den skolan också, så blir det ju kul att checka läget liksom!

 

Har ingen passande bild, så tar en random från arkivet bara. Sommar. ♥

Av Mathilda Neuendorff - 20 mars 2012 17:26

Hallå där!


Den här veckan i skolan har vi temavecka, vilket är sjukt nice. Det är dessutom ett roligt tema för en gångs skull! Idag var jag dock på Carlforsska och såg en teater/musikal nästan hela dagen (som förövrigt var as bra) och när vi kom tillbaka åt vi och snacka lite innan vi fick åka hem igen. Lagom chill vill jag lova! Imorgon har jag dessutom studiedag, då jag ska umgås med trevliga tjejer. Berättar sen vettja. 

Annars då? Håller på att göra pizza. Pizzabagar'N.    


Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards