mmathildan

Alla inlägg under april 2010

Av Mathilda Neuendorff - 30 april 2010 22:33

  !ANNA GÄSTBLOGGAR!


vaaaalborg idag! -

Efterskolan drog jag och paet (mathilda) hem till henne och käkade mellis (y), nördade tamagocci och satte upp studsmattan innan vi stack till majbrasan.. gick runt där ett tag och va sociala med kompisar innan vi stack hem till mej ist! (;

Väl hemma hos mej fixade jag banansplitt och sen dess har vi suttit vid datorn och läst våran 'högläsningsbok' - eva & adam .. HAHAHHA den läser vi varge gång vi sover över! (hh) TUUUFFFT!


 

- ja va ba tvungen att lägga ut den bilden! AS KUL JUUUU! :'D


und paet- kocham si! *stavning* ;]<3

Av Mathilda Neuendorff - 28 april 2010 22:01

Juste, när ja kom hem idag och tänkte gå in i mitt rum fick jag så nåt fruktansvärt! Vi hade fått ett nytt piano, ochegentligen tyckte jag att de skulle lixom vara bra för att det andra gick lixom inte att stämma längre för att efter 5 minuter lät de lika för jävligt som innan, men asså. Jag har hellre deän de nya. GUD va fult!

  Hejdå gamla ! (och de ser inte ut där egentligen, men dom tog bort luckorna ,eller vad man nu ska kalla dom, som egentligen är bruna)

  Hej fula nya D: De är så sjukt mycke mindre än de andra så de ser jättekonstigt ut D: Aja, nu ska ja sova. Puss ♥


Av Mathilda Neuendorff - 28 april 2010 21:14

HEJSAN!

Nu sitter ja o kollar på Andra Avenyn med en handduk på huvet! Har nämligen duschat för en stund sen eeeeeefter träningen :] Thihih , ja va ju med anna hela dan innan och de blev en ny header till slut! Gaaaaaaah , och självklart så är min favoritmening med , den är så himla fin ... awwe ... Jaja! Ja har ju vart med Anna hela dan! Och de enda vi gjorde va att fixa min nya header ttyp :] Menmen, de va rrrroligt ;'D

Imorron ska iaf ja o kim springa igen! Om det inte blir skitväder som de va förra torsdan , men vi får hoppas att de inte blir de får vi sprang ingenting igår heller för att kim inte kuuuunde D: Iaf har matilda nyss visat mejj en massa massa TH saker jag och anna ska få av hennnne O_O Dom va så himla fina ._.' Jag vill ha dom nununu, men tyvärr måste vi vänta en hel jävla vecka till D: Jaja, ja klarar mej nog :''D

Nu tog Andra Avenyn slut så nu ska ja göra massa annat ;D

pusss ♥

Av Mathilda Neuendorff - 28 april 2010 13:30

Nu sitter ja hemma hos anna och letar bilder till en ny header! Får se om ja hittar några .. Får hoppas de ;]

Har hittat massa gamla bilder oxå ;

  Hahahah (a)        Hahahah , jag är ju inte så där jättefin men anna är massa söt :]

Nu ska ja fortsätta leta och vänta på att Anna kommer tilbaka, ja skriver i smyyyyg .. O_O *schhh*

thihiih , pusss ♥

Av Mathilda Neuendorff - 28 april 2010 10:27

Shaaaaaaaaaa.

Mamma tog datan exakt hela kvällen igår så ja va inte inne på den nånting O_O Va iaf med aaaaaaaaaaaanna efter skolan ;D De första vi gjorde när vi kom hem va att förbereda en picnik! HAHAHAHAHAHAHHAHH ! Och till en picknik måste man ju ha med;

  • Bullar
  • Saft
  • Mandlar, russin
  • Pepparkakor, MARIekex
  • mm...

HAhahahahahhaha ! Och såklart pacakde vi ner allting i en ryggsäck, satt på oss kepor , tog med en ficklampa ifall vi kom bort i skogen, 3 paraplyn, 2 ifall de börja regna, och ett ifall de kom en varg aom ja kunde slå ner den med :] När vi hade packat allt, begav vi oss ut till skogen (de vill säga att vi gick ut till skogen på anna baksida och gick ttyp 100 meter in och man fortfarande kunde se alla husen på hennes gata)och hittade en sten som vi satt oss på ;D Och för dom som inte har förstått de så vi inte alls seriösa O_O Vi ville bara inte sätta oss vid ett bord utan vi ville göra en picknik av de hela :''D Här kommer iaf lite bilder... O bilderna är oxå jätte seriösa *HOOST*

  Oj juste! Ja glömde en sak! Ännu en viktig grejj på picknikar är såklart kåsor!

Fuuuuck .. tänkte egentligen lägga upp fler bilder, men dom laddar inte färdigt ttyp så de tar ååååår för dom så de får räcka med den där .. D: För stunden iaf ;D

Nu ska ja nog gå o göra mej i ordning, och lite senare drar jag till anna ;D Får se vad vi hittar på ... Puss ♥

Av Mathilda Neuendorff - 26 april 2010 22:07

Nu sitter jag framför datan och är trött och undrar varför jag inte gå och lägger mej. Ska kolla  färdigt på nån video på kenzas blogg sen ska ja nog gå o lägga mej ;D

För övrigt funkar min mobil fortfarande inte O_O Så jävla drygt D: Men ja har tagit min mammas SIM-kort så ja kan messa lite ändå :]

På torsdag ska jag, Kim & Anna på stan! Anna skulle köpa lite grejjs som hon skulle ha med sig när hon ska åka till spanien ;D Är ju inte långt kvar nu ... kommer sakna den lilla krabaten D:

OMG!Juste, en sak till! Imorse när jag stog o sminka mej så började mina ben vika sej helt plötsligt ;o Så himla läskigt! o sen när ja skulle ställa mej upp så hände samma sak så ja va tvungen o ligga på golvet i ttyp 20 minuter o så började ja ttyp kalsvettas o hålla på O_O På påsklovet som va för nåra veckor sen svimmade ja ju bara så där utan anledning oxå, så de är ju liiiite läskigt omde skafortsätta så här O_O

HAH! Ja trodde de skulle bli ett as kort ovärt inlägg men de blev ju rätt långt ändå (a) *stolt* Jaja, GODNATT!

Av Mathilda Neuendorff - 26 april 2010 21:40

HEY !

Nu har ja precis kommit ur duschen ( eller, jag har blött mitt hår så mina föräldrar tror att jag har duschat men .. ah .. same shit ;D) Och ja... som sagt så har ja vart på dansen - för sista gången :''D *WOHOOO* Ska bli så jääääävla skönt o slippa den nu ;D Kommer dock sakna att åka buss ända in till centralen, och att sitta o vänta på centralen o groovarn o alla dom där ... D: Menmen! De är värt de. Så värt de ;] Jaja, nu sitter ja iaf framför datan med tandkräm i ansiktet O_O Det ska tydligen hjälpa mot finnar, och jag har ett par äcklig precis vid hårfästet (tror ja de heter...) så ja tänkte pröva de :''D Får se om de funkar ;D Nu ska ja försöka ta bort allt mitt svarta nagellack och sen måla på rött ist :3

puss <3

Av Mathilda Neuendorff - 26 april 2010 16:32

Sådärja!

Nu har ja kommit hem, hunnit kolla på nåt avsnitt fårn Top Model 11 och gjort mej iordning lite inför dansen :] Har inte gjort nåt speciellt . Planering, fysik, musik ... De vanliga ;)

Nu ska ja fixa färdigt mej och packa inför daaaaaaaaaaans ;D

Now dance fucker dance, man he never had a chance 8] Ja gillar texten (h)

puss <3

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards