mmathildan

Alla inlägg under april 2012

Av Mathilda Neuendorff - 29 april 2012 20:23

Båda skolavslutnings outfitsen - check! 

Nu har jag både två klänningar och två par skor, så nu är jag redo för skolavslutning.  Hittade dessa när jag var på stan med mamma igår, men de är dock mycket finare i verkligheten. Idag har jag förövrigt följt med Elinis på stan för att leta skor till henne. Mysig dag!

Av Mathilda Neuendorff - 25 april 2012 21:41

Hallå!


Ligger halvt död i min säng, är helt sinnes trött. Har haft en allmänt nice skoldag förövrigt. Skolarbetena har jag full koll på och sommarlovet är inte överdrivet långt borta. Vill inte lämna min fina klass, men ska bli så skönt med lov och kul med en ny skola. Livet flyter på bra liksom! 

Myser i en stooor skjorta innan jag förflyttar mig till tevesoffan för att se kvällen Big Brother. Sen - sova!  

Av Mathilda Neuendorff - 24 april 2012 15:55

Hejsan!


Kom hem från skolan för ett tag sen, och sitter nu och väntar på att åka in på öppet hus med Elina till min (förhoppningsvis) blivande gymnasieskola. Jag har egentligen inga speciella frågor så följer mest med Elina, men det är ju alltid kul att checka läget liksom!  





   

Av Mathilda Neuendorff - 22 april 2012 17:20

Har pluggat hela dagen med den här låten på repeat ett antal gånger, älska. ♥

Har iallfall det mesta plugget klart nu, känns as nice!

Av Mathilda Neuendorff - 21 april 2012 17:30

Kirrade en av mina avslutningsklänningar idag, ute i lagom god tid liksom, haha.  

                      

Topshop              

Av Mathilda Neuendorff - 21 april 2012 17:18

Hade en sleepover med anna igår, über mys! Vi tvingade oss ut i det kalla regn/snö ovädret för att köpa chokladpudding. Lite udda kanske, men det var så värt det när vi sen satte oss med det framför dunderklumpen. Åhå, älska. ♥

 

Av Mathilda Neuendorff - 18 april 2012 20:48

Glömt att berätta att jag för några sen fick reda på att jag kom in på mitt förstahandsval på gymnasiet! Gjorde ju inte det från början, men det vart väl någort fel eller nå. Helt sinnes glad vart jag iallfall. ♥

 

Bevis liksom, haha.  

Av Mathilda Neuendorff - 18 april 2012 18:34

Hejsan!


Det enda jag gjort sen jag kom hem från skolan är att prata i telefon och sega typ, en väldigt seg eftermiddag alltså. Tänkte ta tag i lite plugg innan BB ikväll. Svenska och kemi står på schemat, har dessutom nationellt prov i engelska imorgon. Läskigt... 

Angående JB affischerna i bakgrunden, så sitter jag inte i mitt rum hehe.    

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards