mmathildan

Alla inlägg under oktober 2012

Av Mathilda Neuendorff - 31 oktober 2012 17:57

Ska bara platta håret, och sen åker jag in till stan till elina som sagt. Fett tagg till myskväll med mina brudar faktiskt! Bäst att hålla sig sysselsatt liksom. Klarar verkligen inte av att vara ensam, helt sjukt.

Fake smile nummer 1. Söt syster i bakgrunden osv. Aja, uppdaterar säkert sen.

Av Mathilda Neuendorff - 31 oktober 2012 12:48

Chanie har gjort en ny header till mig, och nu när jag satte in den och fixade med färger och så så insåg jag att den var lite för liten liksom. Ska prata med henne och se ifall hon kan fixa det åt mig, men under tiden får bloggen se ut så här! 

Av Mathilda Neuendorff - 31 oktober 2012 12:22

Kom hem från chanie för en stund sen. Skulle inte kunna sova själv, så stannade kvar där och sov med min skedis istället hihi. Ska hoppa in i duschen snart och ikväll åker jag in till stan med anna och chanie och tillbringar kvällen med dom hos elina. Blir nog mys!


Lagom gammal bild och så

Av Mathilda Neuendorff - 30 oktober 2012 21:28

Kollade färdigt på glee, och bytte ut det mot den nya paranormal activity filmen. Fixade popcorn också, så nu är vi redo för en fortsatt myskväll! Ville bara uppdatera en sista gång för idag, för går nog och lägger mig direkt när jag kommer hem sen. Nattiii

Av Mathilda Neuendorff - 30 oktober 2012 20:13

Sitter och gråter ut lite hos chanie nu också hehe. Vi har iallafall fixat te och ska nu ta och kolla på det senaste avsnittet av Glee som jag missade i onsdags. Mår iallafall mycket bättre så länge jag är med med mina underbara vänner. Det är värre att vara ensam, men det tar vi itu med sen vettja.

Av Mathilda Neuendorff - 30 oktober 2012 15:01

Kom nyss hem från stan efter att ha kikat runt i lite affärer med anna. Hade också elina som sovsällskap här inatt då jag verkligen inte orkade vara ensam. Mår så jävla dåligt just nu. Hoppas verkligen att det är sista gången på länge jag mår så här dåligt efter detta. Tur att jag har mina underbara vänner, tack för att ni finns. ♥


Det blir bäst så här i längden, även fast jag allra helst bara vill att allt ska bli som vanligt igen. Men jag klarar mig nog.

 

 

Av Mathilda Neuendorff - 29 oktober 2012 09:27

Vaknade för 10 minuter sen och kollade ut genom fönstret och fick se - SNÖ. Så jävla glaaad! Åhå älskar snö. Brb, ska ut och göra snöänglar

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards