mmathildan

Alla inlägg under september 2011

Av Mathilda Neuendorff - 29 september 2011 15:15

Kom precis hem från skolan, hade svenska sista lektionen där vi skulle redovisa våra argumentationer vi jobbat med i några veckor nu och idag på förmiddan fick jag reda på en till grej man tydligen skulle skriva så fick skriva till det samma lektion. När jag väl hade redovisat tänkte jag att det gick ju ändå ganska bra! Men tydligen var jag ensam med att tycka det, för när vi hade slutat sa min lärare att hon tyckte att jag var helt oförberedd och att jag skulle göra om det för att jag inte ens vart godkänd... Jaaa! Så här stolt över mig själv. Åååh, jävla helvete pallar inte! Så nu ska jag göra om den där jävla argumentationen, och hoppas verkligen att jag blir godkänd den här gången, annars skiter jag i hela jävla svenskabetyget och får jobba som städare på donken i resten av mitt liv, inte mig emot. 

   Typ så känner jag för att göra nu...

Av Mathilda Neuendorff - 28 september 2011 20:08

Tänkte egentligen inte blogga idag därför att jag ändå bara ha pluggat sen jag kom hem nästan, men fick dåligt samvete så slänger upp ett tråkigt litet inlägg!  

Sitter och kollar på Idol nu, så nu är jag glad igen efter eftermiddagens pluggande!

   

Av Mathilda Neuendorff - 27 september 2011 20:33

Har inte haft nånting att blogga om idag, så det vart inget helt enkelt! Kom iallafall precis hem från det nya shoppingcentret här i Västerås, var där med mamma en halvtimme bara innan det stängde men hann ändå få med mig lite hem, kan visa imorgon!

Har också hittat min nya favorit låt 


Och som vanligt är det nån som lyckats göra den liiiiite bättre...

Love! 

Av Mathilda Neuendorff - 26 september 2011 20:26

Varför har ingen sagt till mig att det är Idol idag för?! Har missat typ halva nu ju! Haha!

 

Av Mathilda Neuendorff - 26 september 2011 19:11

Hejsan!

Idag hade jag studiedag och den spenderades med anna! Vi hade photoshoot, men varje gång vi såg en bild på oss själva så skrek vi till och sa hur fula vi va... Haha! Så ja, det vart väl ett mindre bra resultat!

   Nu sitter jag och kollar på Modelljakten, och redan efter fem minuter hittade jag en sökande jag verkligen hatar... Bra där! Nåja, än så länge gillar jag det!

Av Mathilda Neuendorff - 25 september 2011 17:35

Nu kommer bilder från igår! Vi körde singstar och kollade "The haunting in Conneticut" som jag egentligen redan sätt (tror jag skrev om det förut tillochmed?) men jäklars vad bra den är!

   Fick inte upp nå fler bilder, det är nämligen ett helvete att ladda upp bilder med min mac så de får räcka så! Super mys var det iallfall!


Av Mathilda Neuendorff - 25 september 2011 12:22

Åååh, stötte precis på Rihannas nya låt!


Vet dock inte om jag tycker att den är himla bra än... Får ta och lyssna på den några gånger till   Lägger upp bilder från igår lite senare!

Av Mathilda Neuendorff - 24 september 2011 17:56

Nu är jag färdig fixad och ska snart bege mig mot Elinas place! Hon fyller inte år förns imorgon, men grattis ändå sötan!  

   Love yah!

Nåja, hörs imorgon antar jag, puss!


Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards