mmathildan

Alla inlägg under juni 2011

Av Mathilda Neuendorff - 29 juni 2011 20:08

Hejsan!  

I förregår va jag och anna och utforska ett nytt badställe här i lilla skultuna! De va en jättemysig brygga som vi antagligen kommer besöka en hel del i sommar!    Vi va där igår oxå!

     Efter det hade vi en "photoshoot" vid kyrkan!

     Hahahaha! 

Imorgon ska jag åka och bada med Elina! Haha vi ska åka till skultuna badet! Ingen av oss har vart där på as länge, och de är egentligen ett jättetråkigt bad som alltid är fullproppat med folk, men jag vill ändå dit och kolla!     

Av Mathilda Neuendorff - 26 juni 2011 22:30

Ja va tvungen...

HAHAHAHA JA DÖÖÖR!! Vafan hoppar den in i väggen för?! HAHA, om ja verkligen tycker de är kul eller om ja bara är trött vet ja inte, men.. ah.

Okej, godnatt på riktigt nu!   

Av Mathilda Neuendorff - 26 juni 2011 21:26

Hejsan!

Idag fyller jag ju år... som sagt. Och jag skulle ju inte få speciellt mycket presenter... som sagt. Men ja måste säga att jag är rätt nöjd ändå!   Haha m&p skulle ner o köpa grejjer igår men visste inte att hela stan skulle va stängt pga midsommar o så, så dom fick va kreativa inne på ica maxi istället... Haha!

   Från mamma&pappa, + en fisk (YEY!) + ett valfritt kameratillbehör (ännu mera YEY!) + två chokladkakor (MEST YEY!) Och jag kan säga att jag hitta en hel del smaskiga muffins i den där boken... Vad sägs om spenat och lax muffins? Yummy!  

   Parfym + pengar, från granne + moster(/kusiner och sånt haha...)

   Kort från annispannis ♥ Dock väntar det tydligen mej nånting annat också HE-HE-HE...

Sen vill ja bara ta chansen att uttrycka min känslor för söta kort! Jag älskar verkligen såna kort! Asså inte typ ett köpt kort med en hund på (haha?) som de står tex.: "Grattis på födelsedagen önskar ***" Utan såna som lixom har lagt ner lite tid på lixom! Eller inte tid men... get it? Det är iaf så sött!   Älskar tavlor, bildspel, album, vadsomhelst som lixom... ah, skit samma. Gulligt äre! 

Jag har för övrigt världens bästaste bästis ♥


Imorgon var det tänkt att jag och anna skulle ner på stan egentligen, men de vart knas så vi funderar på att åka o bada eller nåt annat trevligt ist. Mys!   

Nu är ja trött chey så ska fixa mej lite, och sen sova, godnatt! ♥

Av Mathilda Neuendorff - 25 juni 2011 12:18

Godmorgondag!  

Jag fyller ju år imorgon, så ja tänkte vara lite hurtig och sätta ihop ett litet "collage" med sakerna jag önskar mej... Jag har försökt i Gimp några gånger, men de går ju förfan inte... Fattar inte ett skit. Så ah, de får bli så här ist!

  • Kamerastativ
  • Objektiv (fish eye)
  • Pengar till skor/smycken/kläder
  • Fläkt (haha!)
De är typ de! Eftersom jag fick kameran i julklapp och den ansågs jääääätte dyr, så skulle jag egentligen inte få nå presenter, men m&p ändrade sig för typ två veckor sen så ja har inte haft så lång tid att klura ut vad jag vill ha... Och angående fläkten! Det är nämligen så att jag kan verkligen inte sova utan att ha en fläkt brevid mej som låter. Ja har den inte för att de är varmt, utan ja vill bara att det ska låta, annars ligger jag o lyssnar på massa andra saker o blir as rädd haha! Ja kan bara sova utan den om jag sover med nån lixom   Jag behöver iaf en ny! 
 
Haha, ja hitta ingen passande, så varför inte dendär sexiga bilden?  
Nejdå, men nu vet ja inte vad jag ska hitta på så... hejsvejs så länge!
Av Mathilda Neuendorff - 23 juni 2011 13:40

Alltså, ingen har väl missat att jag en gång i tiden har varit värsta TH fanet? Det var ett tag sen ja slutade gilla dom, men när jag gick in på Kenzas blogg och såg att hon hade lagt upp en ny bild på Bill & Tom där dom är lixom... vuxna!   Haha, jag vart lessen! Jag vill ju att dom ska vara små och söta som dom alltid har vart...

Även fast jag inte lyssnar på dom längre så kommer jag aldrig gilla någon så mycket som jag gillade dom!   Fast... ja kan nog inte säga att jag helt släppt taget om dom HE-HE... En liten del av mig gillar dom fortfarande   ♥ 

Av Mathilda Neuendorff - 21 juni 2011 20:15

Ganska seg låt, men fanimej va bra ♥


Av Mathilda Neuendorff - 21 juni 2011 19:47

Hallå!  

Busigt av mig att inte blogga när jag lovade att ja skulle göra det HE-HE-HE. Hade ändå ingenting att skriva så de var väl lika bra  
Kvällens planer är iaf att käka vattenmelon och titta på Desperate hosewives!

Har ingen passande bild så lägger upp en random på mej och Elina! Sötnos ♥   

Av Mathilda Neuendorff - 19 juni 2011 13:19

Bloggar sen, lägger upp den här så länge!

Så söt ♥

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards