mmathildan

Alla inlägg under maj 2011

Av Mathilda Neuendorff - 28 maj 2011 20:53

Jag vill verkligen ha en longboard! Har kollat på en som inte är så fasligt dyr...

   899:- 

Jag har 500 nu, och ska göra lite stuffs här hemma som ja får 200-300 för, och då äre bara 100-200 kr som fattas, och det kanske mamma kan hjälpa mig med... HE-HE-HE   Ska köpa en så fort som möjligt!


På förmiddagen idag va mitt internet helt paj, men när de vart fixat satt jag medj och plugga i några timmar, så nu är en del i biologin klar!   Ska bara skriva en slutsats till den, men de orkar ja inte med idag... Imorgon ska jag iaf åka in till stan med min pappa... Han skulle köpa morsdag present och behövde hälp typ, haha!  

Har inte så mycket mer att säga, så godnatt! ♥ 

Av Mathilda Neuendorff - 27 maj 2011 18:50

Hallå!

Har vart hos anna idag efter skolan! Jag fixade hennes naglar och kollade på teve typ haha... Meningen va egentligen att vi skulle spela in "fail-hjälten" (ha-ha) men vi palla inte, man blir så jävla seg när det är så dåligt väder!

Hon visade mej iaf några videor på eminem, och då hittade vi den här låten...

Båda vart helt seriöst rädda för den här låten! Texten, musiken allting är bara så jävla creepy! Jag fick en konstig känsla i magen när vi lyssnade på den... Så galet läskig! Tyvärr är refrängen så jävla bra men jag vågar inte lyssna på den själv   

Av Mathilda Neuendorff - 26 maj 2011 17:09

Som jag skrev igår hade vi ju som sagt våran tårttävling idag! Och gissa vem som vann? Håll i hatten för det var nämligen min grupp!

Haha, jag Elina och Anna råkade bli överlyckliga medans kimi hanterade de på ett mer moget sätt haha! Nejmen vi vart as glada, ingen vet riktigt varför rätt så töntigt egentligen haha! Men hela uppdraget lixom har vart jätteroligt och nästa måndag ska vi baka den igen och tävla mot vinnaren i dom andra klasserna och då kommer nån jury dom har plockat ut från "samhället" bestämma vem som vinner hela tävlingen!  

   Haha, den består typ bara av maräng, choklad och daim, men det föll tydligen lärarna i smaken!   Vi i gruppen tyckte oxå den va jättegod, dock har den fått det hemska namnet Magrädd... Haha! Så jävla fult! (maräng + grädde = magrädd! Haha!)


Om ungefär en halvtimme drar jag, vet inte om jag pallar uppdatera sen, får se! 

Av Mathilda Neuendorff - 26 maj 2011 16:44

Hallå!

Om en timme är jag på väg till skolan igen för att gå på "skolgårsfest"... yey. Haha, så jävla värdelöst, men de är obligatoriskt och om man går dom här två timmarna så får vi vara lediga en hel dag sen! Så värt det! 


Idag har jag förövrigt varit... Jävligt klantig! De började med att jag skulle sparka på en boll men råka sparka lite över bollen, så ja ramla och fick sår på en knät... Men då kom Elina, Chanie och Jec till undsättning (?) och skulle plåstra om mej haha! Det gjorde inte ont alls, men jag hade inte så mycket att säga till om haha...

Efter det så skulle jag träna på att åka longboard och då körde jag över en kotte och flög av och skrapa upp hela andra knät! Det gjorde inte heller ont först men Anna och Elina vart helt galna och drog iväg mej till lärarrummet för att plåstra om mej ännu en gång! Så nu har jag plåster och fula sår på båda knäna haha!

     Hehe! Mysigt värre  

   

   Haha, en galet vacker bild på mej, Anna och Elina!

Sötnosar, love ya!

Av Mathilda Neuendorff - 25 maj 2011 19:00

   En dålig dagens outfit bild ♥ 

Av Mathilda Neuendorff - 25 maj 2011 17:55

Tjosan!   

Har haft en ytterst seg skoldag idag. Bara en massa långa tråkiga lektioner.


Fast imorgon händer det andra grejer!

Då ska nämligen jag, Anna, Elina och Kim fortsätta på våran tårta vi gör på hemkunskapen, haha! Det är ett lite udda uppdrag kan jag lova... Våran lärare har bestämt att alla åtto på skolan ska tävla om att göra den godaste tårtan och tårtan som vinner skulle typ bakas på konditoriet eller nåt, haha...? Jagvet inte riktigt hur det va, men det är skoj iaf!    

   Haha, dagens roligaste! Chillade med mina bro's anna, jec och den räfflade idioten  

   Glad chey! (Så jävla oseriöst smile haha!)

Av Mathilda Neuendorff - 23 maj 2011 19:59

Guess what?!


Nytt album, yey!   Kom tydligen ut 10 april he-he-he...  men det har ju inte stått nånstans och inte har jag tänkt på att kolla det lixom. Fast... för det första hittade jag baralåtar och för det andra var alla jättedåliga *sadface*   Dessutom är det ett soloalbum så han kallar sig inte för nevershoutnever längre, utan Christofer Drew! Buhu... Jag vill att han ska göra bra låtar och heta nevershoutnever. Synd om mej. 

Av Mathilda Neuendorff - 23 maj 2011 17:15

Åkte som sagt upp till min mormorochmorfars husvagn i helgen he-he... Man får göra det ibland oxå haha!   Det låter så tattigt... "Husvagn" lixom... Men de är rätt så mysigt emellanåt ändå, dom har ju teve och data med internet där uppe oxå så jag gillar att vara där haha!   Det började med att jag ville fiska, men det va ingen som kunde skjutsa hem mej förrän på söndan, så de va dräför ja va tvungen att va där hela helgen    Fick iaf en fisk, hejja mej! 

     Dom enda bilderna jag tog, kärlek på hunden och kärlek på glassen! Ben&Jerry's slår aldrig fel ♥

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards