mmathildan

Alla inlägg under november 2011

Av Mathilda Neuendorff - 29 november 2011 10:06

Godmorgon!

Eftersom att vi är lediga från skolan idag, så är dagens planer att gå på julmarknad. Kommer inte ihåg sist jag var på en julmarknad, så det blir säkert skoj. Hade inte så mycket mer att säga för tillfället, så vi hörs senare!  

Av Mathilda Neuendorff - 28 november 2011 20:13

  

Typ så här känns det lite nu...     

 
Av Mathilda Neuendorff - 28 november 2011 19:21

Godkväll!

Idag hade vi som sagt dodgeball turnering i skolan! Det var jättekul, bortsett från att vi kom sist. Av alla. Haha, så jävla dåliga! Nåja, vi var söta iaf:

Hehe.

Nu ska jag sitta som ett jävla retard och spela in mig själv medans jag pratar engelska, för att sen skicka till min lärare. Bra där.   

Av Mathilda Neuendorff - 27 november 2011 20:45

Idag är det ju första advent och jag antar att ingen har lyckats missa det! Och hur bra passar det inte att årets första snö har kommit just idag? Åh, mys!

 

Av Mathilda Neuendorff - 27 november 2011 19:55

Godkväll!

Idag har jag som sagt spenderat dagen med Elina! Vi bakade pepparkakor, även fast ingen av oss ens gillar pepparkakor. Hehe. Nåja, det var skoj iallfall! Fast vi lyckades bränna en hel plåt, en kaka vart helt svart haha... Duktiga och så!

         

Mogna också för den delen! Haha... Imorgon ska vi iallfall ha dodgeball turnering i skolan, så det kommer bli en riktigt chill skoldag. Resten av veckan är det dessutom tema så hela veckan blir nog rätt chill!

Av Mathilda Neuendorff - 27 november 2011 13:24

Godmorgon! eller nåt...

Vaknade för 20 minuter sen ungefär då jag inte somnade förns 3 igår. Varför? För jag drog igång ett julbak här hemma igår! Både lussebullar och pepparkakor, yeah. Första advent idag redan ju, glad tjej! Älskar julen... ♥

     

Idag är planerna att jag ska vara med Elina! ...så fort hon svarar på mitt sms. Hehe.  

Av Mathilda Neuendorff - 26 november 2011 17:45

Justja, jag glömde ju bort att berätta om gårkvällen! Jag hade en supermysig kväll med mat, hissåkande och mycket trevligt sällskap! Filmen var... bra. Inte superdupermegajättebra men den var långt ifrån dålig   Hade nog dock sagt något annat för en sådär 2-3 år sen då jag var mitt upp i min Twilight period, men filmen fick mig faktist att längta tills nästa kommer ut!

Kvällen vart som sagt iallfall jättelyckad med mina fina! ♥

Av Mathilda Neuendorff - 26 november 2011 14:52

Jag älskar att vara ensam hemma då det alltid är någon hemma här! ...men jävlar vad tråkigt det är.

       

Men snart kommer pappa hem och då blir det pepparkaks bak!   

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards