mmathildan

Alla inlägg under juni 2012

Av Mathilda Neuendorff - 29 juni 2012 17:39

Hallå!


Var en än gång idag och kikade på cityfestivalen, men den här gången med anna och linnea. Nu håller jag på att packa det sista innan jag inom någon timme åker iväg till furuskär med anna, woopwoop!

Några bilder från förra året. Kommer hem på tisdag, så vi hörs då!

Av Mathilda Neuendorff - 28 juni 2012 22:42

Hejhejhej!

 

Kom hem från Cityfestivalen för en stund sen. Var där med Elina och Chanie, och vi gick mest runt och kollade litegrann innan Kapten Röd skulle uppträda. Vi stannade dock inte och kollade länge utan fortsatte istället och driva runt bland alla stånd som stog i stan. Har haft en riktigt mysig eftermiddag/kväll iallafall!

En helt vanlig kväll i skolan där jag, Chanie och Elina ligger och skedar på en luftmadrass.

Av Mathilda Neuendorff - 26 juni 2012 23:29

Idag var det som sagt min födelsedag där jag fyllde 16 stora år, vilket innebär att jag äntligen får övningsköra! Vart som vanligt väckt med frukost på sängen och massa grymma paket av la familia, och idag på dagen kom bästis hit med paket (tack igen bästa du ♥) och efter det fortsatte vi med att kolla på några avsnitt av The Hills  Som avslut så kom min mormor och morfar hit för mat och fika. Traditionell födelsedag, precis som det ska vara!

Presenter, mest småsaker! Ögonbrynsknivar, Victoria Secrets body mist (♥), Iphone skal mm... Plus kläderna ovan.


...och ett nytt porträtt objektiv! Har hunnit leka lite med det och tog lite slarviga bilder, men kan tänka mig att man kan få till en hel del bra bilder med det 

Testbild med det nya objektivet

 

Ska avsluta en über bra dag på bästa sätt - alltså med några Glee avsnitt. Godnatt! ♥

Av Mathilda Neuendorff - 25 juni 2012 21:59

Hejdär!


En del av mig hatar det dåliga pissvädret vi har som vi kallar sommar, men en annan del av mig älskar det då det ger mig möjlighet till att få kolla på Glee! Började kolla på det igår, och satan vad bra det är. Min favorit är alla gånger Kurt, åhå världens sötaste. ♥ Ska ta och kolla på ett till avsnitt innan jag går och lägger mig, för imorgon är det min födelsedag! Det spelar ingen roll hur gammal jag - jag kommer alltid vara som ett barn dagen innan min födelsedag, hehe...

Godnatt! ♥

Av Mathilda Neuendorff - 23 juni 2012 23:34

Hur snygga är inte mina nya Converse? Åhå, dör. Hämtade ut dom från posten för någon dag sen men har glömt att visa dom! Är aningens kär i dom.

     

Av Mathilda Neuendorff - 23 juni 2012 18:00

Jag älskar att kunna gå tillbaka i min blogg och läsa inlägg och veta exakt hur jag mådde då. Jag kommer ihåg exakt vad det var som gjorde så att jag var så glad eller ledsen utan att behöva skriva ut vad som hänt. Nu mår jag bara ganska allmänt dåligt trots att jag precis fått sommarlov vilket bara är en av många anledningar till att jag egentligen borde må så jävla bra, men jag gör inte det. Det är inte något långvarigt, utan ibland blir jag bara så jäkla ledsen och det enda jag vill göra är att äta och kolla på en bra film eller serie, haha. En av anledningarna till mitt humör den här gången är på riktigt att jag inte kommer få åka ut med bästis båt i år  Mogen och så. Nejmen den veckan kommer jag nämligen tillbringa i Skåne, så det funkar inte. Åhå, sjävmord.

Bild från förra året ♥

Av Mathilda Neuendorff - 21 juni 2012 23:15

Det finns ju inte många saker som är mysigare än kvällspromenader med fina vänner. Idag vart det ännu en promenad med Chanie där vi gick till bryggan och bara satt och pratade, åh älska. ♥

Palla min bralla att bilderna vart upp och ner. Nåja, imorgon blir det inte mycket till bloggning får då ska lilla jag iväg på bröllop! Men nu ska jag sova, godnatt. ♥

Av Mathilda Neuendorff - 21 juni 2012 18:24

Igår gick jag som sagt ut en sväng med Chanie. Det tog dock lite längre tid än beräknat då vi inte kom tillbaka förns en sådär 2 ½ timme senare, haha. Men kul vare! Hon hade dessutom med sig sin longboard, så det kan ju faktiskt vara anledningen till varför det tog lite extra tid 

Fina du


Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards