mmathildan

Alla inlägg under juli 2011

Av Mathilda Neuendorff - 24 juli 2011 21:53

1a bilden : någon du umgås väldigt mycket med.


Den jag umgås allra mest med är min bästa vän Anna! Även om vi inte hittar på nåt, och det slutar med att vi sitter och diskuterar vädret (true story...) så är det ändå alltid... kul liksom! ♥

   Babe ♥

Av Mathilda Neuendorff - 24 juli 2011 14:23

Eftersom jag inte har nånting att blogga om så ser jag det här som sista utvägen innan ja slutar helt, och det vill jag ju inte så.. ah, let's go!

1a bilden : någon du umgås väldigt mycket med .

2a bilden : en bild på dig själv.

3e bilden : en bild på någon i din familj.

4e bilden : en gammal bild på dig själv.

5e bilden : en bild på dig och en vän du inte varit med på länge.

6e bilden : en bild som du aldrig lagt upp.

7e bilden : en person som du saknar .

8e bilden : någon i din släkt.

9e bilden : en person du kan berätta allt för .

10e bilden : en bild på din vardag .

11e bilden : du & någon klasskompis .

12e bilden : en bild som påminner dig om gamla tider .

13e bilden : en bild på dig när du var liten  .

14e bilden : en bild på dig själv .

15e bilden : en person som betyder mycket för dig .

16e bilden : en bild på din fritid .

17e bilden : en person som är snygg .

18e bilden : en bild på dina närmaste  .

19e bilden : en person som alltid ställer upp för dig .

20e bilden : en bild på en tid du saknar .

21e bilden : en bild från i somras  .

22e bilden : en bild som gör dig glad .

23e bilden : en person som alltid gör dig glad.

24e bilden : någon/några du alltid har roligt med.

25e bilden : en bild som du alltid skrattar åt.

26e bilden : en tokig bild .

27e bilden : den nyaste bilden på dig själv.

28e bilden : någon du aldrig kommer släppa taget om .

29e bilden : en ovanlig bild  .

30e bilden : den senaste bilden du tog .


Lägger upp den första lite senare, tudeluu! ♥


Av Mathilda Neuendorff - 23 juli 2011 19:54

Näjs att min nya favorit låt är gjord av Eric Saade! ...ah fast nä.

Har hört den tidigare, men inte tänkt på att den faktist är jäkligt bra!    


Av Mathilda Neuendorff - 22 juli 2011 17:15

Åhh, gissa vad jag nyss såg?!


Jag va inne på Facebook och kolla runt när jag plötsligt såg att solero kulorna var tillbaka! De va dock inte samma märke, eller smak eller nåt så riktigt samma sak äre ju inte... Men ändå! Det är ju nästan samma sak..   Vet inte heller om de finns o köpa här i Västerås, men de borde de väl.. Eller?

   ♥

Av Mathilda Neuendorff - 20 juli 2011 21:03

     Vero Moda  VILA

Lite halvtaskiga bilder, vet inte vad kameran hade för sig... Det här fick jag iaf med mej hem från stan för några dagar sen! Har länge gått och dregglat över dom där schortsen, och nu är dom mina! ♥

Av Mathilda Neuendorff - 20 juli 2011 20:17

Tjenixens!  

Åh, titta vad som kom på besök till mej för några dagar sen!:

   En liten igelkott, hihi! En hungrig sådan. Gav den en tallrik kattmat (som man tydligen ska ge dom?) och det uppskattades verkligen haha! Men allvarligt - hur söt är den inte...?  

Nu tänkte jag gå in i duschen, gör nåt inlägg lite senare ♥

Av Mathilda Neuendorff - 17 juli 2011 22:13

   

Allt från Items by johanna! 

Igår var jag för övrigt och sa adjö till min käre vän anna som nu åker iväg med sin båt i tre veckor... Buhu   Å andra sidan äre planerat att jag ska va med dom sista, dagarna! Tagga!  Nu ska ja göra nå vettigt. Ciao! ♥

Bio

Av Mathilda Neuendorff - 15 juli 2011 16:49

Nu sticker jag snart hem till anna, sen beger vi oss in mot stan och kollar på Kronjuvelerna!   

   

Ska bli näjs!   Puss ♥ 


 

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards