mmathildan

Direktlänk till inlägg 31 januari 2010

träningsvärk+trött

Av Mathilda Neuendorff - 31 januari 2010 16:36

HALLLLLO .

Som sagt så var ju jag och anna på tävling igår.

De ... gick intee så bra . (a)

Men ja vann en match iaf :D

På walkover .. men ändåå , ja vann den (h)

Stället kryllllllade av bebisar o kineser ! LOL

Och så såg vi en hoppande bebis oxå !

Vi hemifrån ttyp 8 o klockan 9 skulle båda köra sina första matcher , men de var den ja vann på wo . ;)

Så intee förns 11 fick jag köra min första .

Tävlingar består mest av väntan men gud va kul de är ! ;)

Och jag älskar Simon ... (a)

Massa mer hände , tyill exempel att vi köpte glass xd

O att vi körde mot en liten ful violet unge o att Schröder verkligen PRATDE me anna ;o

DET - ÄR - STORT . O____ó

O så träffa vi hans mamma oxå xd

Och så kallade simon elton för ARAB o mobbade honom för hans små handleder x'd
HAAHAAHHAHAHAAHHAHAHA

Åkte intee hem förrän halv 9 , kom hem , åt , sov . ;) 

Så vi va där HELA jävla dan ,'-D

Idag har ttyp vart på stan med mamma o köpt nya skor .

Fick lite kläder och en ny mascara oxå . :)

Kanske om jag orkar lägger ja upp bilder på ddom . :d

Nu sitter jag o lyssnar på Tokio Hotel och är överlycklig över att det faktist bara är 31 dagar kvar tills konsäreeen ;o

FAN VA JA LÄNGTAR !

Skola imon . Efter skolan dans !

Får se hur de går för oss den här gången eftersom de va ju ganska mkt svårare än vad vi va vana vid . (a)

Skriver nog sen !


PUSS'

 
 
Ingen bild

HonSomÄrAnonymMenSomHarEnFejkKines ,'-D

31 januari 2010 19:55

trettioEN dagar kvar!!! ohmyfuckinggod, jag dör ,'-D

 
Ingen bild

no signatur

31 januari 2010 20:06

(jag e privat!!!!!!!! hehe, du vet inte vem jag är din stjärt!:-P)
men jag kan säga så mkt att jag oxå va på belluvue igår!!!!!!Det var ju roligt, grattis till WO matchen :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mathilda Neuendorff - 22 maj 2013 20:11

Hej hej hemskt mycket hej!   Tänkte visa upp två nya saker som har fått flytta in i min garderob, men tänkte också visa vad jag gjort de senaste veckorna men det får bli senare i ett annat inlägg. Nya byxor/leggings och ett par klackar. Så himl...

Av Mathilda Neuendorff - 9 maj 2013 21:00


Har spenderat dagen hemma hos Anna med Linnea där vi alla suttit framför varsina datorskärmar med spelet LOL på. Fråga mig inte varför, men fan så kul det var! Ritkigt värdelösa till en början, men med lite träning är vi redo att möta alla världens o...

Av Mathilda Neuendorff - 9 maj 2013 20:00

Igår var jag ledig hela dagen, så då åkte jag in till stan och åt glass samt satt och pratade i parken med brudarna haha. Planen var egentligen att äta glass, och sen sola efteråt men det gick ju inte riktigt som vi hade tänkt oss då solen gick i m...

Av Mathilda Neuendorff - 5 maj 2013 18:08

Igår var jag upptagen hela dagen med att bland annat sitta i kyrkan och bevittna systerns konfirmation, samt vara social med gäster som sedan kom hem till oss för mat och fika. En av hennes alla konfirmations presenter var två biljetter till One Dire...

Av Mathilda Neuendorff - 27 april 2013 20:48


Haft en tråkig men ändå skön lördag. Övningskörde in till stan med mamma och pappa och handlade inför systerns konfirmation hon ska ha i helgen. Gick riktigt dåligt att köra idag haha. Hela Västerås trafikanter hatar mig och jag hatar dom. :-) Moget ...

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards