mmathildan

Alla inlägg under januari 2010

Av Mathilda Neuendorff - 23 januari 2010 20:59

HEJJJSANALLA <3

Idag har jag o Anna vart på badminton tävling i Örebro !

Vi .. förlorade alla matcher , men de va vi beredda på , vi är lixom ganska vana vid de (a)

O nu lät som vi är cp äckel dåliga men NEJNEJ !

Men alla har ju spelat minst dubbelt så länge som oss o ändå så spelar vi lixm bra i alla matcher så fuck alla som tror att dom äger oss D:

för de gör dom intee :')

HIHI :D

De dåliga med tävlingar är att man blir så jävla svettig ! Fan va äckligt de är . (a)

O imon lär jag ju intee kunna ta mej ner för sängen för ja kommer ha jävligt mkt träningsverk  

Men de är så värt de . <3

Nu sitter ja o snackar me Kimmmmmmmmy o Linnnnnea på msn , o blockar massa peddon . Ska väl göra de ett tag till tror ja , är så jevla trött så ska nog gå o lägga mej snart .

Kanske skriver mer sen , om intee .. GONDATT !



PUSS'

<3

Av Mathilda Neuendorff - 22 januari 2010 21:23

Klockan 11 äre ttyp nån live TH konser på mtv . Självklart ska ja kolla . ;)

Egentligen kan ja intee kolla för ja måste upp ttyp 7 imorn för då ska jag o Anna på tävling i Örebro :d

Vi kmr få problem .

Men nu ska ja vänta på att klockan blir 11 och kolla på Andra Avenyn som jag missade i tisdags .



PUSS'

Av Mathilda Neuendorff - 22 januari 2010 19:59

HALLLLLLLO ♥

Fredan va väl som vanligt. Sen var det hem med Anna !

Stack hem te mej , gjorde milkshake till o börja med , ja hade aldrig gjort de förut . Bra att ja hade min coach . ;)

Sen ägnade vi eftermiddan åt o kolla på nån ful människa som va med på made ttyp ?

Efter de spelade vi in videor . :)
Kunde ja så skulle ja lägga upp dom men de är hon som har ddom o hon vägrar skicka för dom är intee så där jätte .. normala ? ^^

Ajaa , sen kolla vi på tv igen (h)
O ja kasta apelsin på henne så hon fick ont i armen xd

lyckat (y)

Nu sk ja äta , skriver sen !


PUSS'

Av Mathilda Neuendorff - 21 januari 2010 20:45

HALLLÅ !

Nu sitter ja här o tjurar lite över att Kim o Pennan nyss stack . (a)

Efter skolan stack vi o hämta maja . Sen gick vi typ te pennan för hon skulle ttyp fixa en grej . :)

Sen hem till mej . Satt ttyp o fixa håret i 45 minuter eller nåt , tills vi börja dampa på *ja vågar intee skriva vem :D* ;o (a)

Kan han dö ? xd

jevlakrullfitta , :)

hahahhahahahahhaahahh, fast kim va kul ! XD

Sen försökte vi kolla på South Park . De gick intee så bra . (a)

HAHAHA

Sjukt kul var det iallfall . :)

Älskar er mina fina flikkkkor . <3

Nu ska ja försöka kolla på de första Andra Avenyn avsnittet som intee har gått sen innan julovet eller nåt ? Fattar inte hur ja har klarat mej . 

 Skriver sen tror ja väl . :)


PUSS'

Av Mathilda Neuendorff - 20 januari 2010 20:32


Okej , ja ljög (a)

Ja va bah tvungen o lägga upp den . <3

Den är så jevla bra ;o

HAN är så jevla bra ;o

Snygg e han oxå (a)<3

Av Mathilda Neuendorff - 20 januari 2010 20:24

OMG !

Pappa lämna in min mobil på lagning iaa , men de kanske skickas tillbaka utan att dom lixom .. har lagat den D:
De va ttyp för att de va fukt i den eller nåt ? :s
O om dom intee kan laga den kmr ja ttyp få leva med en gammal nokia i resten va mitt liv , o ja klarar intee de :/
Så vi får hoppas att dom fixar den annars vet ja intee va ja gör .


Nu ska ja packa grejer till imorgon o fixa lite till Andra Avenyn börjar !


PUSS'

:DD

Av Mathilda Neuendorff - 20 januari 2010 19:00

SHUEEEEEEE ,

Skolan , tråkig som vanligt (a)
Förutom rasterna , o sepciellt intee den rasten kreschink *stavning* :s

ringde till nån random person som ttyp hade ringt pennan eller nåt ? :s

hahah , de va kul iaf (a)

Har intee gjort nåt speciellt annars . ;)

Börjar iaf tröttna på snö&kyla rejält nu ;o

Nu ska jag sitta o vänta på att Andra Avenyn börjar o göra lite annat . :)


PUSS'

Av Mathilda Neuendorff - 19 januari 2010 21:49

Helllluee . <3

Hände inget speciellt i skolan . ;)

Men efter så va ja med min lilla anna (a) <3

Gick ttyp in , fixa lite stuffs på datan o sen gick vi ut o åkte ...

SKIDOR !

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH

kulkul . <3

Ramlade intee i piss den här gången men ramla jävligt många gånger ändåå ^^

Först åkte vi in i mitten av hela jävla skogen tills vi kom till en gran som de borde en uteliggare under som tänkte äta upp oss ;o

Sen åkte vi en litenliten kulle på ett dagis ! (y)

O ja pissa på ttyp dagisgården xd

Måste man gå , så måste man gå . ;)

+ att imon skickas min mobil in på lagning så kmr va utan denganska länge skulle ja tro ;/

Ajaa , nu måste ja snart sova så gonatt med er ! <3


PUSS'



Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards