mmathildan

Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Mathilda Neuendorff - 9 maj 2010 22:09

Ja hitta en bild på Heidi Montag ...

 

Jag vet inte hur ny den är , o javet inte heller hur efter jag är .. (a) Ja menar ja visste ju att hon hade gjort massa massa operationer och att hon blandannat hade gjort 10 stycken på samma dag men seriöst... kolla hennes bröst ;o Dom där är onödigt stora ;o Inte snyggt alls! Usch, hon är sååå äcklig.

Nu ska ja platta håret o gå o lägga mej och kanske slå sönder min mammas ansikte om jag har lust att lägga ner tid på aset. :] Ska iallafall sätta tvål på hennes tandborste (6) >:''D MOHAHAHAH *evil laugh*

pussss ♥

:]

Av Mathilda Neuendorff - 9 maj 2010 21:05

Shaaaaaaaa

Det blev ingen frida för mej idag :[ buhuuu. Hon skulle ttyp bort eller nåt... Va så längesen vi träffades ju D: Aja, vi får ta det en annan gång helt enkelt ;D

Ist har jag ... ehm ... kollat på tv ... kollat litepå tv ... o så har ja kollat på tv oxå! :''D

Hahaha... som ni märker har ja haft vääääldigt roligt idag ... *host*

+ att jag har bara kollat på de där teen mom på mtv för de gick hela dan igår och idag, så ja tror ja har sett alla dom avsnitten nu.

Imorron ska ja gå till skolan ensam eftersom att anna är borta... Ja kommer inte ihåg sist ja gjorde de O_O + att ja inte kommer gå på träningen på torsdag hellerför de är så läskigt att gå på dom själv ... D: så vi får hoppas att inget kommer ivägen för mej o kim med våran springning! På 3 veckor har va sprungit en jävla gång och egentligen skulle det vart ... *räknar* ... 6 gånger! Om vi verkligen hade sprungit dom 6 gångerna hade de nog blivit lite skillnad iaf ... Haha. Imorron ska ja hälpa kim att ta kort på lite grejjer hon hade tänkt sälja på tradera :'o *omg* Vi får se hure går ... ;]

puss ♥

Av Mathilda Neuendorff - 9 maj 2010 11:32

Nämen tjäääänare!

Nu har ja preciiiiiiis ... käkat frukost :'o *OMG* Ja kommer inte ihåg sist ja åt frukost ;o Men .. ja är ju rätt duktig iaf. När ja verkligen vill :]

Nu har ja iaf fått tag på Frida så vi får väl se vad som händer och såååånt ;D

Skriver senaaaare.

Pusssss ♥

Av Mathilda Neuendorff - 9 maj 2010 00:24

HEY!

Har inte vart mycket till bloggning idag ... Eller. Egentligen har de inte vart de alls efter som att klockan är över tolv , men eftersom jag fortfarande är uppe så räknas de som att de fortfarande är lördag bara för att ja bestämmer det (h) Inget spännande har hänt ändå förutom att Anna åkte ju till Spanien idag! Väldigt kul för henne och jag är en hel del avensjuk för ja vill oxå åka till solen o solaaaaa o bli brun D: Varför får bara hon de ? :[ Jaja, sjukt kul för henne men tråkigt för mej eftersom ja inte kommer se henne på en vecka D: Aja, imorn blire att va med frida! Om ja får tag på grabben .. hon svarar ju inte på sms ... Nu ska ja sova. Gonatt <3

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards