mmathildan

Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Mathilda Neuendorff - 4 maj 2010 22:29

Cougar Town slut,  jag trött, i'm off to bed everybody!

  Bilden va ju inte bara lite gullig. Sötnuuuuuesar. <3

Sovgott :''D

Av Mathilda Neuendorff - 4 maj 2010 22:15

Nu äre reklam i mitt kära program så ja tänkte skriva nånting em nja har inget att skriva ... Då kan ja lika gärna berätta att ja har slöjd i skolan imon, som faktist för tillfället är min favorit lektion eftersom jag gör min tröööjja :som ja ska skriva Tokio Hotel på och göra TH märket :''D Vi får se hur de går med det ... ;D

Nu börjar de igen!

puss ♥

Av Mathilda Neuendorff - 4 maj 2010 21:45

Nu har ja ttypprecis kommer ut ur duschen och väntar på att Cougar Town ska börja :] Under tiden sitter ja o lyssnar på massa Tokio Hotel låtar med svensk text , för jag är nämligen inte så bra på tyska :], och nåra som jag inte ens hade hört .. *skäms* O dom är så himla bra, särskilt ;

Gud va bra den är .. *gråter* D: <3

Asså texten ... den handlar om Bill och Tom , och om man vet de o kollar texten så äre nästan omöjligt att inte börja gråta.

Texten är rrrrolig O_O Tyvärr hitta ja inte den ja såg först, den va mycke bättre o mycke mycke mycke roligare O_o Lägger upp deno m ja hittar den ;D

Så himla bra texter ! OJ OJ OJ ! Nu har cougar town redan börjat! Skriver sen!

NJUT!

Av Mathilda Neuendorff - 4 maj 2010 16:59

HALLOJ!

När jag vaknade idag hade ja så jävla ont i halsen, huvet och i ögonen av nån jävla anledning, och ände mej allmänt sjuk men ja bestämde mej för att gå till skolan , även fast ja hade chansen att va hemma . Bra Mathilda! (y) Hahah , första lektionen, spanska. (n) Min röst hade ttyp försvunnit oxå o bara för de skulle ja läsa en ttyp mening på spanska för alla men de va ttyp ingen som hörde vad ja sa för de mesta som kom ut va ttyp konstiga ljud D: Hahah, sen bara vanliga tråkiga lektioner.


Egentligen skulle ju ja o Kim sprungit idag , men ... de blev inte så. Igen. O de va faktist min mammas fel, för hon sa att om man har ont i halsen o går ut o springer o håller på kan man ttyp bli as juk o ja vill inte de :[ Så ja satt mej vid datan ist :] Nu ska ja gå o göra te o se ifall de hjälper min haaaals :''D

PUSS ♥

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards