mmathildan

Alla inlägg den 22 maj 2010

Av Mathilda Neuendorff - 22 maj 2010 23:38

Jag är trött D:< Man får vara trött när man har spelat badminton en hel dag. *kollar på klockan* 23:41! Jag är stolt över mej själv! :'D För att vara lördag iaf ... Aja, gonatt!

 

Awwe ... cutiepie ...

puss ♥

Av Mathilda Neuendorff - 22 maj 2010 21:11

Allllåalllå :}

Idag har jaf o anna vart på KM ju! Så de är drf ja inte har bloggat nåt på dan (a) De gick ... Ah, dåligt är väl ett bra sätt att uttrycka mej på ! Jag vann en match, och den va mot henne o de skilde typ 1 poäng hela tiden så den matchen gills ttyp inte ... Men de gick gaaaanska bra öndå (a) Iaf i en av dubblarna vi körde :'D Eller de gick iaf bättre än va vi hade förväntat oss! Och i onsdas va ju sista träningen innan sommarn, så på onsda äre ttyp nå avsltuning på björnön ;D KULKUL.

För övrigt är jag ensaaaaaaaaam hemma O_O De va år sen ja va de o det är så hiiimla skönt! Så nu ska jag ta o njuta av de ett tag :]


puss♥

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards