mmathildan

Alla inlägg den 1 maj 2010

Av Mathilda Neuendorff - 1 maj 2010 23:54

Nej nu går jag o lägger mej! Snart iaaf ... jaja, puss och godnatt!

Nejvänta, en sak till, MIN MOBIL FUNKAR IGEN !!! WOHOOO!! *lycklig* Nu är jag glad igen :] Får se vad som händer imon ;D Fast först måste ja bara lägga upp en bild på en grejj ja o anna hitta i skolan i torsdas . Jo vi hitta eeeeeeeeeeeeeett!!! ...; *trummvirvel*

  TH-hörn! *WOHOO!* Vi stog o vänta på att biologin skulle börja o så ser anna att de står "TH-hörn<3" på väggen o så stog de ttyp th på nå andra ställen runt i de där lilla "hörnet" , as kul vare! Så där stog vi o hyllade de roliga Th stället som vi nyss hade hittat med att lyssna på massa Th låtar :''D Thhihihihh :]

Sov gott ♥

Av Mathilda Neuendorff - 1 maj 2010 22:19

Sådärja.

Nu har ja lärt mej mer på Zoom into me, kollat på Körslaget (OMG)och fixat lite nödvändiga grejjer. Och jag kollar aldrig på körslaget. Ja kollar inte på nåt sånt där :'o De är ju så jävla tråkigt. Men ida vare jufaktist final mellan Västerås o nå jävla Orsa stad ;o Trodde verkligen att v-ås skulle vinna men ... så blev de inte. Så nu har ja slösat bort en och en halvtimme av mitt liv på att kolla på Körslaget , som jag aldrig kommer få tillbaka. Lyckat (y) D: Nu sitter ja o käkar godis o kollar runt lite på fäääääjjsbok :]

Thihih , skriver sen, men vet inte hur länge ja blir inne för de finns inga sociala på msn o allt är bara tråkigt o sånt ... menmen. Puss ! ♥

Av Mathilda Neuendorff - 1 maj 2010 16:44

Hallllo,

Nu är jag hemma från anna .. vi fick inte fram nån film .. så vi bestämde oss för att läsa ut våran högläsningsbok ist ;D Och äntligen är den ytterst tråkiga boken slut! Och när vi va färdiga med den började vi kolla på massa Adam & Eva avsnitt (a) O de va lixom avsnitten som är gjorda av boken eller vad man nu ska säga. Sen stack jag hem , och nu ska ja fortsätta lära mej lite mer av Zoom Into Me på piano :]

Pussss ♥

Av Mathilda Neuendorff - 1 maj 2010 13:37

Helllo :''D

Som anna skrev igår va ja ju med henne hela dan... Skrev ju inget i förregår heller o de va för att min pappa satt o kolla exakt vad ja gjorde hela tiden på datan av nån anledning , så ja kunde verkligen inte skriva nåt O_O Då , i torsdags, va ja iaf på stan med Kim o Anna :] Kulkul! Anna åker ju snart till Spanien så hon tyckte köpa lite stuffs tills de ;D Blev ett par ljusa jeans och glaaaaajjor (h)

Nu sitter jag o väntar på att anna skak omma tbx från  sin lilla lunch och letar efter nåt ställe att kolla på The Runaways eller The Last Song på, på datan ... de går inte så bra ... Jaja, skriver vlä när ja kommer hem antar ja :]

  Hahaha , en mycket gammal bild som är tagen för ttyp ett år sen ... ;____;

Pusssss ♥

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards