mmathildan

Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Mathilda Neuendorff - 5 maj 2010 22:25

OMG. Ja hitta nyss ett påslakan med Bill på från bilden på "Scream" albumet.

JAG - VILL - HA

  Hahah, ja vettefan vems de är .. tog den från google, men GUD så fint! GAAAHH ! Ja bara MÅSTE ha det D: Men javet itne vart man kan köpa ett sånt ... Aja, nu ska ja sova!

GONATT ! ♥

Av Mathilda Neuendorff - 5 maj 2010 21:58

GAAAAAAAAAAAAHH !

Nu har ja precis kollat färdigt på det sista andra avenyn avsnittet. NÅNSIN. D: *gråter*

Guuuuuud va ja kommer sakna de D: Vad ska jag nu kolla på klockan nio på onsdagar ? D: Fast ... egentligen vet jag ... De krockar nämligen med Grey's anatomy , men Andra Avenyn har alltid vart bättre så ja har dissat Greys men nu kan ja ju börja kolla på det! De är bara de att ja har glömt allt som hänt nu ... Hahahha D:

Nu ska ja snart gå o lägga mej o förska somna iaf lite tidigare än igår, för imorse va ja så trött så ja försov mej till halv åtta oungerfär då ska jag lixom gå satt ja fick lite bråttom .. D: Usch. Aja, nu ska ja fixa lite tills ja ska gå o lägga mej ;D

Av Mathilda Neuendorff - 5 maj 2010 15:34

HALLOJ!

Nu har ja precis kommit hem från skolan och sitter o kollar på tyska TH låtar med svenskt text. Igen :3 Thihih , men de är såååå roligt, för när de är på tyska har man ju ingen aning om vad dom sjunger egentligen om dom inte finns på engelska oxå och man har hört dom, men dom ja lyssnar på nu finns inte på engelska så de är jääääätte roligt :''D THIHIH. Senare ska jag iaf på träning ;D Men ja är ju ttyp förkyld så vi får se hur de går :] Och ikväll är det de sista Andra Avenyn avsnittet D: *gråter* GAHH , ja kommer sakna den serien så myckeeee D: Ja får väl hitta nåt annat o kolla på då :[

Ja trodde verkligen inte texten va sådäär ... ;o Hahahah O_O

Asså. Texten. <3 GAAH.

Nu ska ja fixxxa mej ;D

pusss ♥

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards