mmathildan

Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Mathilda Neuendorff - 27 maj 2010 21:57

Nu har ja kollat färdigt på bella o tyra! :'D Jag är kär i bobbby (a) THIHIH. :''D

Nu tänker ja gå o platta håret o sen ska ja gå o lägga mej :3


puss ♥

Av Mathilda Neuendorff - 27 maj 2010 20:49

OMG, när jag tog upp internet idag såg jag ttyp "nya" bilder på 50 cent. Han ska vara med i nån ny film (tydligen) o han va tvungen o gå ner massa massa så nu ser han ut så här ist;

Före...

 

Haha, bra bild ja hitta (y) *host*     

Efter...

  OMG D: Han är äcklig D: Han ser ut som värsta ttyp anorexia grabben D: Han va ju lixom snygg innan o nu ser han ut som typ ... Ah... Så där! Fifaaan!

Nu börjar snart bella o tyra.

puss ♥

:'D

Av Mathilda Neuendorff - 27 maj 2010 19:08

HELLO!

Igår va ja o Anna på den därainga badminton avslutningen, o kom inte hem förns ttyp halv tio o så ja orka inte gå in på datan i huvetaget :] De va iaf rrrroligt (a) Fast inte i början för ja hatar brännboll för ja är så jävla dålig på de, men sen körde vi fotboll, o inte för att jag är sså mycke bättre på de men de va SÅ mycke roligare iaf :'D

*byter samtalsämne*

Idag gick till skolan *wow* - utan smink. OMG. Anledningen till att ja inte satt på mej nå smink va för att ja verkligen inte pallade sminka mej O_O så ja sket i de helt enkelt. + att de är såååååå mycke skönare utan, o ja kommer nog börja vara utan iaf liiiiite oftare sen när jag får mina jekla glasögon, för de gjorde jätte ont i mina stackars ögonfransar att blinka D: Och på tal om det - jag har fått mina glasögon nuuuuu :3 Har bara inte hämtat ut dom än men ska göra de imon :] Ja kommer inte ihåg hur jag såg ut i dom, men vi får väl hoppas att jag inte ser allt för hemsk ut!


puss ♥

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards