mmathildan

Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Mathilda Neuendorff - 3 maj 2010 21:42

  jag har runt ansikte.

 

HAHAHAHAHAHHA

          De där va bara nåra av alla bilder vi tog men ja pallar inte lägga upp fler :]

För övrigt harjag och Anna anmält oss till KM den 22 maj nu iaf! Egentligen tycker ja de är as tråkigt ... men åker till samma gamla bellevue o ser samma gamla folk. Och nej, ja åker inte precis på tävlingar för att "skaffa vänner" men .. ändå lixom ... D:

+ att nu ger ja upp med mitt jävla nagellack. De blir bara fult o kladdar av sig överallt , så nu skiter jag i de här o går in o duschar ist :[

puuuuuuuuuss och gonaattt ♥☻ (<------- *asg*)

Av Mathilda Neuendorff - 3 maj 2010 20:54

HELLO!

Igår ttyp sluta bloggplatsen fungera och jag kunde inte skriva nånting, så de blev ett ynka inlägg O_O buhu :[ Hade ändå inget intressant att skriva så de va väl lika bra det :]

JAJA! Idag i skolan har de inte hänt nåt speciellt förutom att ja va i samma rum som mitt livs kärlek ... *sighs* Hahahaha ... :$ Och att jag , Anna & Jääääääcci va ute hela lunchrasten och tog kort i skoooooogen :] Kommer bilder seeeeen (y)Och som sagt så skulle ju ja o Anna fira våran dans fria dag med att käääääka glass (h) Det bleeeeeeeeeev ..! ; *trummvirveel...*

 

Den nya Magnum glassen såklart! *WOHOO* Hahaha , magnum goooold ... O_O Den va lixom .. guldig ._.' + att den va jättegod! Dock kommer ja inte få äta den på länge eftersom ja bara ska pröva massa nya glassar i sommar! Hahah, ja klarar mej nog ;D

Sen stack jag o Anna iaf med Lovisa o hennes hund (som hatar mej) till skogen (a) THIHIHI. Allt ja ville va att hälsa på hennes hund som va på deras gräsmatta o ja bah gick fram o bah ; HEJ SVANTE! HEEEEEEEEEEEEEJ HUNDEN!!! o lät allmänt sjuk i huvet, o så ser ja att hennes pappa sitter o kollar as konstigt på mej ... hahaha ... lyckat D: Vi iaf i skogen ett tag, sen gick ja hem till Anna , satt oss vid datan o sen gick vi ut o hoppa säck! (h) Hahaha (y) :''D

Aja, nu ska ja måla min naglar ;D De blev rött den här gången! Lägger upp bilder sen ^^

pussss <3

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards