mmathildan

Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Mathilda Neuendorff - 12 maj 2010 23:02

HEEY.

Idad va sista dan i skolan för den här veckan iaf! Så skönt! + att jag kom undan träningen idag >8) *WOHOO* Ja vågar ju inte gå ensam ... ]: Ist stack ja in till stan med min mamma *haha* , ja köpte bara vanliga vita linnen eftersom ja inte har en jävla aning om vart alla mina tar vägen! Inget spännande allså.


I måndags när vi hade SO började vår lärare snacka om att de va massa askmoln preics där Anna skulle åka när hon ska åka hem, och jag har övertygat (heter det så ...?) mej själv att hon kommer komma hem o allt kommer bli chill men tänk om inte ... D: Tänk om ja får vänta ttyp en vecka till innan hon kommer D: Fuuuck.

Jag står iaf inför ett väldigt svårt val. Jag måste nämligen välja mellantvå parfymer o båda luktar ttyp lika gott o ja vill ha båda men ja får inte D:

 

Britney Spears - Fantasy

eller ...

 

DKNY - Be Delicious

Asså ... ja älskar dom båda men javet inte vilken jag ska ta D: Hjälp mej ? ]:

puuuuss ♥    

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards