mmathildan

Alla inlägg den 21 maj 2010

KM.

Av Mathilda Neuendorff - 21 maj 2010 22:15

Nu ska jag gå o lääääägga mej för imorron måste ja upp typ 7 för jag och Anna ska nämligen på KM då ;D De kommer gå sepe dåligt eftersom vi kommer bli tvungna o spela i U17, o egentligen spelar vi i U15 så de kommer bli jättesvårt eftersom att alla är så mycke bättre än oss i U17 D: Hahah, bra att alla fattar. Men nu måste ja packa o fixa allt till imorron .. O_O Typiskt mej att börja fixa de ttyp halv elva dagen innan. Jaja, önsla oss lycka till för de lär vi behöva!


Godnaaatt :'D

Av Mathilda Neuendorff - 21 maj 2010 20:57

Helllllo :'D

Som sagt va ju jag och Anna på pulkabacken för ett tag sen (h)

Vi (Anna) gjorde en jättefin ttyp midsommarkrans av maskrosor! Den vart faktist as fin :'o Bild kommer seeeeeen. 

Vi tog iaf massa massa kort och sånt (a) Enda tills vi såg att gungorna va lediga så vi stack o gungade såklart! ;D Hahahahha, jagvet inte riktigt hur grabben kom på de men vi satt där o såg allmänt dumma i huvet ut o grava åt "pruttlandet" HAHAHAHHAHA *asg* Så roligt! Men sen kom små fula rödhåriga ungar varav en av dom hette Melker och då gick vi skilda vägar ist >:[

Aja, här kommer bildeeeer ;D

  Mina - ben. *spyr*

      Mycket seriös bild! *host*    

Hahaha, lägga märkte till mej i bakrunden (h)

 

Haha, bara för att ja är så jävla snygg på den där bilden (y)


pusssssssss ♥

Av Mathilda Neuendorff - 21 maj 2010 15:42

Hihihih, nu ska jag gå till pulkabacken och träffa Anna (a) Hahahah, ja bara ääälskar de placet O_O

Ja...   ...här är ett smakprov på mej och Anna i ansiktsmasker och utan smink :'D Smeeeeexxigt. Aja,


puss ♥

Av Mathilda Neuendorff - 21 maj 2010 13:02

Kom hem från skolan för en stund sen. De enda va gjorde va att redovisa nåt arbete vi har gjort med åttorna och så har vi sprungit den "årliga" (ttyp...?) persobmaran. >< Man ska allså springa en mil eller 6 km. Jag o Annnnna sprang/gick den korta såklart, (haha) men jag är helt övertygad om att de skulle tagit lika lång tid att gå eller jogga den långa för när vi hade sprungit typ halva så kom vi till en skog som vi trodde skulle vara slutet på de hela, men de va bara de att den va ttyp 2 km fult med halkiga stenar, mossa, älg/rådjurs skit, pinnar o stenar precis överallt så man kom inte fram, + att de va vatten överallt så mina skor blev dyngsura och som pricken över i:t *asg* så va de ju typ 25 grader ute så de va ett jävla helvete... Men vi kom in i mål innan många andra iaf (h) *applåder* :'D

Den här veckan har vi iaf haft Tema Hälsa hela veckan. Det har vart... ganska kul, men de hade vart bättre ifall de va ttyp bara grupper i klassen o sånt .. >< I tisdags va vi på nån föreläsning som för en gångs skull faktist va ganska intressant :'o Den handlade om vad som fanns i olika grejer man egentligen varje dag egentligen, och sånt där. Som i jordgubbsruggummin tillexempel, de är inge jordgubb alls i de, utan smaken kommer från massa kemikalier och sånt som dom har mixtrat ihop ist! Hahahah, passande att jag sitter o tuggar på de just nu (h) Baad gurl.

Aja, nu orkar jag inte skriva mer, ska nog ta o gå ut o sola på studsmattan snart! Så skönt ;]


pusss ♥

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards