mmathildan

Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Mathilda Neuendorff - 7 maj 2010 23:58

Nejnu går ja nog o lägger mej D: KLockan 12 på en freda ... man skäms ju lite.

Aja, gonaattt ♥ :''D

Av Mathilda Neuendorff - 7 maj 2010 22:17

hheyhallå.

Nu har ja precis färgat färdigt håret på min mamma :'o Hahah, av nån anledning ville hon färga samma färg som jag har *omg* så hon gjorde de >< Har inte sett resultatet än men de blev nog bra hoppas ja ;D Jaja. Satt iaf vid teven oxå medans ja vänta på att färgen satt o ttyp kolla runt på massa kanaler o leta efter nåt att kolla på o sen när ja slog på MTV så ståre ; "MTV World Stage : Tokio Hotel" Oh ja bah ttyp flög upp ur soffan o bah OMG!!! Dock vare bara ttyp 20 minuter kvar men de va så himla bra. + att ja började gråta till für immer jetzt ... o.o Hahaa ...

I skolan idag hade vi ju svenska prov ... gick verkligen oväntat dåligt O_O Kunde verkligen ingenting ;o Fick tillbaka So provet vi gjorde och det gick oväntat bra ist :''D THIHIH. Bra Mathilda! (y) Och juste, en sak till. När jag och Anna satt o vänta på att bilden skulle börja så sprnag de runt massa barn där som vanligt eftersom att dom har slöjd samtidigt, och dom går allså i trean/fyran , och sen när vi satt där helt fridfullt kom en liten jävla blatte som hette Muhammed *överraskning* och sparka mej i rumpan :'o De gjorde faktist ont! Stark jävel för att vara så liten ... Ochdå blev ja förbannad o började springa efter hnm tänkte ttyp slå hnm, nejmen, ja visste inte vad ja skulle göra men ja hade inte tänkt att han skulle komma undan ostraffat men han sprang så jävla fort så ja han inte efter grabben ... D: Mitt självförtroende sjönk en del. Haha. För övigt sticker Anna till Spanien imorrrron o kommer inte hem förns nästa lördag så ja kommer inte träffa grabben på länge as heeeeeell ju D: Ja kommer sakna henne :[ Nu tänker jag ladda ner lite låtar. Fast jag tänker inte säga vilka det är för det är hemligt! :'D *hemlighetsfull*

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards