mmathildan

Alla inlägg den 2 maj 2010

Av Mathilda Neuendorff - 2 maj 2010 16:16

Allllå :]

Idag vaknade jag runt halv tolv, och de första min mamma säger till mej är att ja ska vika hela familjens underkläder. Roligt. Så de är de jag har gjort idag! Och ja är inte färdig än men ja tyckte att ja va tvungen att skriva nånting ...

Imooorn äre skoooola , och ja pallar verkligen  inte gå upp halv sju D: Men jag är illa tvungen. Och och och imorn äre första måndagen på väldigt länge (förutom lov och sånt ..) som jag och Anna inte har dans, och de tänkte vi fira med att gå o köpa glass efter skolan (h) WOHOOO. Vi har nämligen ett lite .. "mål" för den här sommaren att köpa alla nya glass smaker så vi får se hur de går .. ;]

Nu ska ja gå o göra färdigt den där helvetes tvätten innan mamma kommer hem och blir as förvannad på mej.

Puss ♥

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards