mmathildan

Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Mathilda Neuendorff - 11 maj 2010 22:11

Hallo,

Loggade snabbt in på datan i reklamen på Cougar Town för att lägga upp lite bilder så, let's get started ;D

      puss ♥

Av Mathilda Neuendorff - 11 maj 2010 21:16

O - M - G

Jag har precis lagt upp 4 av alla kimis plagg som hon ska sälja och gissa vad? EN HAR REDAN LAGT BUD! GAAAAAAAAAAH !!! Jag känner mej faktist lite stolt eftersom ja har fixat allt helt själv! Var stolt över mej med mej ? (a) *haha* Nejdå (a) Så nu är de garanterat att hon få minst en krona iaf, o de är ju alltid nåt (a) + frakt :'o De kommer nog gå bra ;D Nu ska ja sart kolla på Cougar Town, men för sta ska ja hinna duscha, ta in mina kaniner och göra lite nödvändiga saker :]

Blev inte bilder från min o jecs idrotts lektion, men dan är inte slut så de är bara wait and see lixom ... ;]

puss ♥

Av Mathilda Neuendorff - 11 maj 2010 19:19

ELLO!

Idag har det inte hänt nånting alls så vi får se vad det blir av det här.

Fick tillbaka matteproveeeeet som vi gjorde igår ju! Asså ... Jag är verkligen inte bra på matte D: Ja fattar inte hur de kan vara så lätt för alla utom mej ]:

På idrotten ville inte jag o jec göra nånting (eller, de va ja som fick jec att följa med mej .. men ändå ... hon va inte 100% motvillig :'o) Så vi stack till tamska parken och tog massa kort ist :''D Ja lägger upp dom sen när jag har orkat  lägga in dom på daaaatan :]

Jag o kim sparng inte idag heller D:  Nu måste vi verkligen skärpa oss ]: Men vi har bestämt att byta dagarna till torsdag och måndag ist :]

För övrigt sitter jag och lyssnar på denna mycket braiga låt ;

Själva musikvvideon är som en film, as roligt O_O

Nu ska ja få upp lite auktioner åt min kääääära kimmmie :]

puss♥

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards