mmathildan

Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Mathilda Neuendorff - 20 maj 2010 20:53

Hejsan!

Har inte blivit mycket till bloggning dom senaste dagrna ... men de är för att jag har haft en "inte-orkar-vara-inne-på-datan" period (a) ja brukar få såna ibland, men lugn ba' lugn, jag blir snart frisk igen! (y)

Jag, Anna & jec kom iaf hem från stan för ett tag sen. Vi har nämligen vart på konfirmation inbjudnings-sak i domkyrkan haha ... De va rätt segt .. Men vi fick se team picasso ;D (a) Haha, as coolt :'D *not*

Innan de va jag hos optikern, och ja va 120% säker på att ja absoluuuuuut inte skulle få glasögon. Ha-Ha. Gud så fel jag hade. De såg rätt kul ut när ja kom ut från de dära "testa syn" rummet och optikern jag va hos sa till Anna o Jec ; Nu får ni följa med och vara smakråd! O båda bah ; S-ska du få ...glasögon ? O_O Ja bah ; aaaah ... >< De blev iaf ttyp såna där "pilot-glasögon" (som va gulidga ... >8)) och nåra med tjocka bågar... Ja passar inte alls i glasögon, men nu blir jag illa tvungen att använda dom ändå. Om jag inte vänjer mej ska ja skaffa linser senare, men vi får se hur de blir ;D Efter stack vi iaf till suuuubway :3 Älskar de placet (a) Och jec stackarn hade för lite pengar D: hatar när sånt händer :[ men de löste sej som tur va :D *asg*

OCH SEN! Stack vi till inget annat ääääääääääään ... !; IGOR! HAHAHAHAH *asg* Första gången jag och anna va inne där blev vi ju störtkära i de stället, och sen dess har de varit våran favorit plats på stan :} ...förutom att de inte finns nå mer affärer än systembolaget, konsum och typ nå konditori eller nåt men ändå ... Vi köpte iaf en as äcklig glass o åkte upp nåra trappor o satt o smaska på den :] Bilder kommer (nog) sen för nu ska jag göra annat :''D


pusss♥

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards