mmathildan

Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Mathilda Neuendorff - 6 maj 2010 22:12

Bella o tyra är slut o jag är trött så gonatt! Fredga imorn, börja med svenska prov ><

Fuck.

Puss ♥

Av Mathilda Neuendorff - 6 maj 2010 20:40

Okej. Lyssna på det här. Du lär inte ångra det.

himla bra ;o Fast de är lite creepy när han börjar låta som en tjej... Men ändå! Så jävla bra! GOSH....

Av Mathilda Neuendorff - 6 maj 2010 20:04

HALLÅ.

Idag efter den ytterst sega och långa skoldagen va jag med Anna! De första vi gjorde när vi kom hem va att träna på svenska eftersom att vi ska ha prov på de imon -.-'  Hahah, men ja kunde faktist ingenting så då får man träna! :''D När vi va färdiga med de och jag kunde det någolunda bra iaf så började vi göra ...; Surrialistisk poesi! *WOHOO* Vilket betyder att man klipper ut massa random ord ur tidningar och sen sätter ihop det på att paper så de blir ttyp jättekonstiga meningar :] THIHIH. Det blev ttyp ... Hahahah ja kommer faktist inte ihåg mer än att det började med "gynningsam"  som ingen av oss hade nån aning vad det betydde egentligen men ändå ... :] Sen stack vi ut och gungade i hennes lekpark :] Eller asså, de är ju inte hon som äger den lixom men den är utanför hennes hus ... o.o  Och tog "fjårtis pics" *oseriöst as hell* Ja bara måste lägga upp iaf nåra av bilderna sen.. *asg* Och när vi ändå höll på började vi köra Land & Rike, gjorde en hinderbana och spådde varann i sanden som man brukade göra när man gick ittyp ettan, tvåan , trean ... eller ja. Allt de drä brukade man göra i ettan, tvåan trean men ändå ... Sen stack ja hem till ett (nästan) tomt hus! Så jövla skönt! Asså, med att de ttyp inte va nå folk hemma, inte att ja hade fått gått från Anna ttyp O_O Hahaha...

Sen ska jag iaf kolla på Bella & Tyra och ikväll är de DennisM som är gäst!

Nu ska ja hämta glass ... O_O

puussss ♥

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards