mmathildan

Alla inlägg den 16 maj 2010

Av Mathilda Neuendorff - 16 maj 2010 21:59

Nu sitter jag o surplat te och ska snaart gå och göra mej i ordning... de är nämligen skola imorn, vilket jag absolut inte ser fram emot.

 

Aja, pussss :'DD ♥

Av Mathilda Neuendorff - 16 maj 2010 18:58

Tjuuuuuuuuuuuuuuuue,

Kom hem från anna för en stund sen! Gud vad jag har saknat den flickan!

Hahahahaha, vi kolla ttyp bara på fiiiiiiiiiiiilm (a) Först kolla vi på Saw 1 men de dröjde inte länge förns ja börja gråta ..Hahahhaha ;$ Men man får faktist gråta om en tjejs man har en nyckel i magen som man behöver för att inte få sin mun sprängd så hon cuttttar upp hans mage och han lever lixom fortfarande o så är hon tvungen o leta efter den där jävla nyckeln i hans mage och USCH! Så  äcklig! Ja ska aldrig ens försöka kolla på en Saw film igen! Fyhelvet va den va äcklig... Aja, iaf uppenbarligen kunde inte ja kolla på den längre så vi satt på en annan film som jätte konstig o inte fatta nånting av så vi leta vidare tills vi hitta nån ... ttyp lika konstig ... men ändå rolig på sitt egna lilla vis... Ja menar, dom blåste bort allt dom typ inte gillade... Hur roligt låter inte det?!

Den blev oxå tråkig efter ett tag så vi stängde av och då skulle jag gåååååååååååååå iaf ]:

Nu ska ja fixa med aaaannat :]

PUSS ♥

Av Mathilda Neuendorff - 16 maj 2010 12:11

Shaaaaaaa :''D

När jag vakna imorse o kolla på mobilen så har jag fått ett sms ifrån  Anna där det sår ; NU ÄR JAG HEMMA! Snacka om en bra start på dagen ;] Så nu ska ja fixa lite o göra mej i ordning o så o sen kommer anna! Har inte träffat henne på mer än en vecka, fattar inte hur jag har stått ut...

Idag är de tyvärr inte lika fint väder, så de blir lång tröja och lång byxor idag!

PUSS ♥

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards