mmathildan

Alla inlägg den 2 april 2010

Av Mathilda Neuendorff - 2 april 2010 23:05

SÅ ! Nu har ja betalt mina vunna grejjer :'D Ja glömde bort att man brukade göra de så nu är de bara vänta på att sakerna hamnar i brevlådan (a) HAHAHAH :'D

Fast ja har fortfarande inte hunnit med att kolla upp nånting om de där med Twilight besök i sommar ... får väl ta o göra de, även fast ja inte orkar. För ja kommer ändå inte kunna sova om ja inte vet (a) Är det någon som vet nåt om de så kan den ju kommentera och let me knooow ;)

Jaja , om ja kommer på nånting värt att skriva/hittar nånting jag vill lägga upp så blir det ännu ett inlägg, annars GONATT <3


kraaaaam ♥

Av Mathilda Neuendorff - 2 april 2010 20:57

TJUUUUUUUUUUUUUUUE :D

O - M - G

Ja är ju allt bra , bra ibland asså (a) Jag vann nyss en as snygg TH affisch från tradera för en stund sen! FATTA va nervös ja va! Mitt hjärta bulta as hell kan ja säga, men ja vann den som sagt till slut :''D Och igår vann jag mina skor oxå!

OH MY GOD. Så nu äre de bara o vänta på att dom ska komma hem till brevlådan!

THIHIHI , första dan på påsklovet idag va det iaf :''D Eller vad man ska säga .. de kanske inte börjar förns på månda ? :'o Hahaha , skit samma (a)

Har bara handlat maat så har spenderat nästan hela dan på en mataffär O_O Inte nice kan ja säga D:

Jag har bara en sak ja måste ta upp . Jag har ttyp inga besökare på min blogg . ALLS , o de känns inte värt att blogga längre egentligen , men ja vill så gärna göra de , så de är bara hopppas på att iaf några till tar sitt förnuft till fånga o besöker den lite då o då så ja slipper lägga ner bloggen helt O_O HAHHA :'D

OCH IGÅR fick ja reda på att Robert Pattinson , Kristen Stewart & Taylot Lautner kommer till Sverige i sommar !!!! GAAAHH !! Men med tanke på det va för dag ska man väl inte bli FÖR glad , men de är fan dödstraff på att lura nån med nåt sånt så vi får väl hoppas på att det är sant D:

Nu ska ja kolla på alla Twilight sidor ja hittar o kolla vad som står o kolla om ja får reda på nå mer information :'D (a)

FAST FÖRST ;

  

MIN AFFISCH ! Som jag vann! Helt själv! OMG :''D *stolt* (a)

När ja ändå håller på kan ja lägga upp en bild på min skor. Igen. (a)

  

Här är dom , jag älskar dom verkligen (a) Hahahaha :]

Skriver nog sen :D


kraaaaam ♥

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards