mmathildan

Alla inlägg den 13 april 2010

Av Mathilda Neuendorff - 13 april 2010 20:57

Hallllåå :D

Idag på biologin har jaaaaaaag ...; DISSIKERAT EN RÄKA! *wohooo* HAHAHA , OMG. De va sjukt jävla äckligt O_O O så lukta de uppsprättad räka i hela salen o räksaft låg överallt och .. USCH ! D: *ryser* Haha , + att ja råka mosa den stackars räkans öga med min pinsett O_O Den gick lixom av på mitten ... Hahah nejmen usch, nu äre slutsanackat om räkor D: Efter skolan stack jag o anna till pulkabacken! Hahah! Men de va ju så fint väder o solen sken as hell så vi gick dit, la oss högst upp och soooola :3 Och tog kort såklart ;D Hahahah :''D Nu sitter ja o är förbannad på mej själv för att ja missa Datin In The Dark . Ja trodde de börja 8 men de börja tydligen 9 ... ja har kollat på varje avsnitt sen de börja o de va ttyp 5 veckor sen , men ändå hade ja tydligen inte hunnit förstått att de börja 8 O_O Hahaha, Så de blev ju inte så bra D: Ja som ville se juu D: .. Fuck. 3: *cutcut* Cougar Town börjar om ttyp 3 minuter iaf så de kan man ju muntra upp sig med! :''D Thihi , här kommer lite bilder från daaaagen :]

 

Awwe ... sötan :3 <3

  Vi försökte ta "hoppbilder" , och där är en av alla failade bilder :]

  Den där är den enda som blev bra ttyp (a)

  O de där är bara en allmänt fin bild (y)

 

Anna lyckades fånga en humla på bild :'o OMG.

  Hahahhaha <3

  Bilden är tagen sekunden innan vi ramla ner för ttyp halva pulkabacken, lyckaaat ;''D <3

  Hahahha , sista ! Tog typ 100 till men pallar inte lägga upp fler :]

Nu ska ja fortsätta kolla på Cougar Town :''D



kraaaaam ♥

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards