mmathildan

Alla inlägg den 7 april 2010

Av Mathilda Neuendorff - 7 april 2010 20:47

HEY !

Kom hem från träningen för en stund sen. Eftersom att det är lovså va inga tränare där , men de gick ju bra ändå :''D Och så invigde jag mina nya skor .. (a) Mahahah. Jag är något kär i dom. :] Ochi morse märkte ja hur jävla fucked  up mitt hår äär O_O Av nån jävla anledning började jag använda silverschampoo igen som jag köpte för ett tag sen när ja färga håret blont o allt blev ttyp oranget, o så blev de massa kvar o då tänkte jag göra slut på de och jaa ... här är reslutatet .. ;

  + att min tunga är äääcklig O_O Men ni ser ju hur många olika hårfärger de är D: Jaja ... ska in i duschen o försöka fixxa de snart .. D: Kanske skriver nåt mer :''D



kraaaam ♥

Av Mathilda Neuendorff - 7 april 2010 16:40

Så där ja! Nu ska jag gå och göra mejj i ordning för snart går bussen in till bellevue :'D Ja åker självklart in med Annnna bejjjbi ^^ , <3

  Hahahahah , Annas Yonex samling O_O Fråga inte varför ja ens la upp den (a) Den är coool (h) Jaja ,



kraaam ♥

Av Mathilda Neuendorff - 7 april 2010 14:54

HEYHALLÅ :'D

Idag vaknade jag av att min syster kom in springandes i mmitt rum med ett paket och i paktet låååååg ...! ; MINA SKOR! OMG !! Och min afiisch för den delen, ett så sjukt bra sätt att börja dagen på! Dom va galet fina (a) Passa perfekt gjorde dom oxå ;D Eller ... dom va väl lite förstora men inget man störs på lixom :''D

Nu sitter jag inne på facebook och gör ttyp ingenting, men lite snare ska ja faktist in o träna O_O Måste fixa mina naglar oxå .. dom ser för jävliga ut ><

Här är iaf mina skor. Igen :'D (a)

     Och affischen på plats ! ;

 

Dock sitter den bakom min dörr, men de är för att den får inte plats nån annanstans eftersom den är såå stor O_O Och breve affischen sitter min älskade TH flagga som ja skaffade för ett tag sen (a) THIHIIH :''D

Skriver senare antar ja ;D



kraaaaaaaaam ♥

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards