mmathildan

Alla inlägg den 15 april 2010

Av Mathilda Neuendorff - 15 april 2010 21:00

Jag sitter o kollar på Bella & Tyra, o efter de ska faktist gå o lägga mej ttyp direkt O_O Ja hatar att verkligen vara as trött på morronen och inte orka gå upp satt ja får jättebråttom o göra mej iordning o ja .. sånt skit :] O för att de här inlägget lägger ja upp en underbar bild på Bill ;

 

OMG , va liten den blev O_O

Jaja , pusspuss <3

Av Mathilda Neuendorff - 15 april 2010 18:23

OMG. Anna skicka nyss nån as gammal bild på mej , Anna, och Kiiiiim :'o Vi va ttyp .. 10 där o gick i fyran eller nåt ._.'

  Hahhahah , vi ju allt bra charmiga (h) Kolla på mej längst ner i hörnet lixom. Ja är väldigt modig som lägger upp den här bilden måste ja säga O_O Men den va så himla söt D: Förutom mej då som ser ut som en gris med klick kines i om man kollar på mina ögon :] Thihih puss <3

Av Mathilda Neuendorff - 15 april 2010 16:00

Haaaaalllllueee :''D

Som rubriken säger har jag vart sjuk idag, *WOHOO* Ja kommer fan inte ihåg sist ja va de O_O Men tyvärr är de nog bara en "endagsgrej" *jag kom på ett eget ord* För jag är nog frisk imorron D: (n) Hahah , fan va störd ja låter >< Nu sitter ja iaf o lyssnar på en tjej som gör covers på massa olika låtar, hon är så himla bra O_O De här min absoluta favorit ;

Gud, den är så himla bra . <3 Eller, alla hennes är de, lyssna på alla andra oxå ._.'


Typ två dagar efter konsären bestämde jag mej för att jag skulle lära mej Zoom Into Me på piano, och jag har lärt mej en bit men sen palla ja inte lära mej mer + att ja börja gråta varje gång jag hörde den, men nu ska ja verkligen lära mej hela! Jag har alltid velar kunna den, o då måste ja ju lägga ner lite tid på de oxå, eller hur ? ;)

Ska iaf försöka lära mej hela men ja ger inte upp. Nu ska ja sitta frmaför datan o sega resten av kvälllen :''D


kraaaam ♥

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards