mmathildan

Alla inlägg den 14 april 2010

Av Mathilda Neuendorff - 14 april 2010 22:27

Shaaaaaaa,

Kom ut från duschen efter att ha vrt på badminton för ett tag sen ;D Gick väl bra antar ja ;] Thihih, o när vi stog o vänta på bussen börja jo o anna kasta ttyp bruna bär på bääääääääällmin O_O Hhahahahah , grabben va fan värd de. Så jävla ful ><

Och självklart går det inte en dag utan att vi börjar asgarva åt mickä för olika anledningar, o ida vare för att vi fantisera att vi va maskar o han och P.Shen stog o skrek ; JUUUUUUUW! åt oss. *asg* hahaha , vi garva så hela jävla bussen hörde oss O_O Nu ska ja iaf snart gå o lägga mejj efter att ja har lagt upp min favroit låt som är gjord av Justin Bieber :'o *omg*

Asså , den är så sorglig, ja börjar gråta åt texten D:

Hahah , imorn ska vi iaf ha idrott. UTE. OMG D: De kommer bli as kallt, + att de är direkt på morronen. Jaja, :]



kraaaaam ♥

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards