mmathildan

Alla inlägg den 22 april 2010

Av Mathilda Neuendorff - 22 april 2010 19:38

HEEEEEEEJ!

Det första min pappa sa när han väckte mej imorse va att det låg 5 cm snö ute. HAH! Har nog aldrig kommit så snabbt upp ur sängen! Jag ville kolla om de verkligen va sant och tyvärr så va de, de D: Lixom, senast i tisdas kunde man nästan gå i ttyp schorts o så börjar de lixom snöa två dagar efter. Inte kuuuuuuuuuuuuul. Stack till skolan iaf som vanligt (haha?) börja med att ja stack och protestera mot att vi skulle ut och springa i skogen när de lixom snöar ute O_O Som tur va fick man vara inne, så jag och mitt hår tackar för det! (y)

Efter skolan stack jag o anna hem till mej och började städa. Hahaha, bra början på eftermiddan (y) Efter de började vi med leka med Polly ;o Asså, ttyp mini barbie dockor. HAHA! De är ju precis de 13/14 åriga "tjejer" gör ;D Roligast va ju lugnt den manliga doktorn O_O OMG.

 

Hahaha , omg D:

  lägg märke till .. jackan som flyger i luften O_O *Asg*

  Vi försökte få det att se ut som att de va mer fans än va de egenligen va (för de är nämligen ett band som spelar som alla kollar på ;D *asg*) men egenligen såg de ut ...

  SÅ HÄR. Hahahahah.

       

Doktorn goes åka rutschekana O_O

  Humor på hög nivå. *asg*

Nu pallar jag inte lägga upp fler :]

Imorron ska jag "kägla" med ttyp klassen. Hahaha, roligt >< not.

Nu ska ja göra annat . Puss <3

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards