mmathildan

Alla inlägg den 3 april 2010

Av Mathilda Neuendorff - 3 april 2010 21:08

Heyyy :')

Har precis kollat färdigt på The Notebook... Och jag förstår varför bill grät, den va så otroligt sorglig och jag grät nästan mer än vad jag grät när ja såg Titanic O_O Fast ... nej ... Titanic va mycke sorgligare, de tog ett tag innan ja kunde släppa den filmen asså D: Jag älskar verkligen att gråta till filmer :'D De är ttyp .. mysigt på nåt sätt >< Hhahaha , nej de är de inte XD Nejmen javet inte varför , de bara är så :]

Jag tycker verkligen att alla borde se den här filmen , den va så grymt bra (y) Här är en bra sida o kolla på ; http://www.novamov.com/video/b57c1b4743546 Inte den bästa kvalitén kanske men går absolut att titta på :''D Nu ska ja titta om jag hittar nå mer filmer att kolla på ^^

THIHIHIHIIHH :]


kraaaaam ♥

Av Mathilda Neuendorff - 3 april 2010 14:40

HALLÅ ALLA SÖTA :'D

Nu ska jag sitta o glo på film . Helt ensam D: *snyft* Hahah , nejmen (a) Ja kollar aldrig på film så ja tänkte göra de nu när ja inte ahr nåt annat för mej ;D

Ja ska kolla på The Notebook :'o Javet inte hur jag fick för mej att ja skulle kolla på just den, ja tror de va för att Bill snacka om den i nån video förut o så ville ja se den ... jaja :''D Har för mej att den kom ut ttyp 2004/2005 dessutom >< Hahaha , jag skriver när den är slut :'D Om jag i huvetgaet föår igång den, för ja ska kolla på datan nämligen :]

Nån som har sett den filmen ?! :'D

 


kraaaam ♥

Av Mathilda Neuendorff - 3 april 2010 13:28

HALLU :'3

Jag vaknade för ungefär en och en halvtimme sen, gick upp o började dagen med att vika underkläder -.-' *WOHOO* Hahahah D:

Har inget annat att skriva...än , förutom att ja har blivit kär i en låt som är gjord aaaaaaaaav ... ; IMOGEN !!! HAHAHAHAHHA , omg ! Ja isste inte ens att hon fanns! Fast hon förvirrar mej lite... i ttyp slutet av låten börjar hon sjunga början på Whatcha Say av Jason Derulo och den är väl gjord 2009/2010 nåt sånt , och imogen låten (Hide And Seek) är gjord 2005 D: Ja trodde Jason Derulo hade ttyp kommit på de helt själv men tydligen inte O_O Hahahah :'D (a) 

Och det är väl idag man brukar leta påskägg och sånt ? :'o Jag har ingen aning, jag hatar o göra de O_O Iaf o leta efter dom, men innehållet är juu nice :'D (a)

Här är iaf låten :]


As dålig egentligen , fattar inte varför ja alltid ska bli kär i alla dåliga låtar O_O

Jaja , skriver seeeenare :'D


kraaaam ♥

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards