mmathildan

Alla inlägg den 12 april 2010

Av Mathilda Neuendorff - 12 april 2010 22:24

HEY !

Uhm ... jag har inte skrivit på två dagar O_O Men jag har faktist en bra förklaring till de! I lördas pajja internet och funka inte på resten av kvällen så då kunde ja faktist inte skriva, och igår va ja ju på tävling o gick inte ens in på datan, o va för övrigt jävligt trött så ja palla inte heller :3 Thihih , annars har ja inte haft nåt speciellt att skriva heller så de va nog bättre så här ändå ;D

Första dan i skolan efter lovet ida . *cutcut* Haahhaha , nejmen de va verkligen inget jag har sett fram emot D: Men det fina vädret hjälpte faktist till en hel del :'o Varmt o sol (y) Gud va töntigt de lät ._.' Haha, gjorde inget speciellt. På matten visste jag inte vart vi va i boken så ja palla inte fråga nån eller jobba  i huvetgaet , så ja tänkte lyssna på musik resten av lektionen men ja hade glömt mina hörlurar D: *lyckat* Men ja fick helt enkelt lyssna utan o de va ingen som stördes så de löste sig ju endå ;D Hahaha omg, snacka om att ja verkligen inte har nåt att skriva om , när ja ens tar upp de där -.-' Nu sitter ja iaf  o lyssnar på Justin Bieber o ska snart gå o lägga mej :]


kraaaam ♥

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards