mmathildan

Alla inlägg den 17 april 2010

Av Mathilda Neuendorff - 17 april 2010 23:43

HEJSAN.

Blogga inget igår för att ja inte hade tillgång till datan under hela kvällen O_O *cutcut* Jag måste  ta o skaffa mej en egen data, ja är trött på att behöva vänta på den och bli avbruten o ha folk bakom en som kollar vad man skriver varje dag. Dock är de över 2 månadera kvar tills ja fyller år och har 0 kronor så de lär ta ett tag .. D: *gråter* Jaja, jag va iaf på stan med Kim ;D Anledningen till att ja ska skulle åka in till stan egentligen va för att ja behövde en nny foundation *stavning* för den är helt slut , men jag glömde de på nå konstigt sätt ;o Så ist blev deeeeeeeet ...! ;

 

Leggings från Lindex *omg* Jag går aldrig ens in på Lindex för att ja hatar deras kläder och för att jag aldrig hittar nåt snyggt där, o så hittar jag dom här snyggingarna, GRRR ;) Hahah , nejmen ja är helt kär i dom . O_O

  Nåt ovärt armband från New Yorker. Bara för att ja va tvungen att ha ett armband o allt annat va för dyrt .. ._.'

 

Och en sär ring O_O Jag bestämde mej nämligen för att börja använda ringar av nån anledning så ja sprang runt o hitta på den första "bästa" *host* ringen ja kunde hitta, o de va den där (y) Va jättesvårt att få en bra bild på den, men den där blev iaf den bästa ;D


På bussresan hem bestämde sig jag och Kim att vi skulle börja springa , för nu har jag bestämt mej. Jag ska bli smal o kanske för lite bättre kondition på köpet ;] Thihihihih. Vi tänkte göra de två gånger i veckan men ja kommer seriöst aldrig palla O_O Vi får helt enkelt se hur de går :''D


Nu sitter ja här, kvart över ett framför datan på en lörda. Ensam. HAHA! Nej, nu ska ja fan ta o gå o lägga mej tror ja , GONATT! :''D <33

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards