mmathildan

Alla inlägg den 23 april 2010

Av Mathilda Neuendorff - 23 april 2010 23:12

De har kommit en ny Eclipse traileeeeer :''D en mycket bra sådan :] Den förra va ju bara fööör dålig D: Lixom, de va inga ttyp vargar eller nyfödda vampyrer alls D: As tråkig. Men den här är mycke bättre!

OMG. Ser väldigt overklig ut menmen ... :3 Nu ska ja gå o hämta blååååååååå läsk O_O


puss ;D ♥

Av Mathilda Neuendorff - 23 april 2010 21:45

Ist för att att ha massa lektioner på eftermiddan i skolan idag så "körde" vi som sagt kägel. *WOHOO* Hahahha , de va väl inte så hemskt .. (a) Jag är ju bara för bra på de O_O *host* :] Thihih , när vi hade slutat gick jag , anna , kim , jec , sanna & sao tbx te kapprummet o börja ringa till massa random folk o fråga om dom va anusar ttyp O_O Hahah, kul! Sen stack ja o kim ner på stan ;D Ingen av oss hitta nå speciellt så vi stack därifrån tomhänta båda två ._.' Jag hade inga pengar .. men ändå ... D:

Jaja, nu ska ja göra massa annatr stufs så puss o kram ;D <3

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards