mmathildan

Alla inlägg den 24 april 2010

Av Mathilda Neuendorff - 24 april 2010 22:54

Jag ger snart upp. De finns inga rosa jeans nånstans ! Javet att de säljdes på ttyp Gina för ett tag sen ... Eller .. ? HHHAHAHAH D: Nejmen, ja tror de D: Ja ska fortsätta leta lite till, får se om ja hittar nåågra .. Bara för de tänker ja lägga upp en bild på en as gullig modell :<

 

pusssss,

*värt inlägg*

Av Mathilda Neuendorff - 24 april 2010 20:31

HALLO!

Nu har ja precis stängt vårat nya playstation ;D Har nämligen suttit o spelat nåt bil spel ända från ttyp klockan 2-3 nånting tills nu O_O Hahahah , jag har inge liv D: Men nu är ja ju bara för bra på de (h) THHIHIHIIH. Nu sitter ja o lyssnar på Ted Gärdestad O_O *OMG* Ja tycker de är sorgligt att han hoppa framför ett tåg D: Menmen .. Nu ska ja fortsätta min jakt efter rosa jeans >8D

puss <3

Av Mathilda Neuendorff - 24 april 2010 14:01

HEY.

Idag vaknade jag faktist "tidigt" enligt mej :'o Jag vaknade nämligen runt kvart i elva ! *applåder* :''D Gick upp och satt mej vid teven o har suttit där enda fram tills nu. :3 + att det faktist är fint väder idag med massa sol o skit :''D

Nu ska ja försöka hitta bilder till en ny header och leta efter ljusrosa jeans O_O Tyras va så himla fina så ja ville oxå ha, men tyvärr så finns dom ingenstans D: Nån som vet ? :] pusss ;'D


Why'd you have to ruin everything?

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards