mmathildan

Alla inlägg den 25 april 2010

Av Mathilda Neuendorff - 25 april 2010 22:14

Hahahahhah , inte går ja o lägger mej nu heller, absolut inte (a) Nejmen, allt ja vill va att lägga upp dom här ;

 

De är såna där EasyTone (stavning) skor som tydligen ska träna ben, lår & rumpa tror ja de va, för varje steg man tar ;o Asså ... de låter ju bra men jag är docj något skeptisk O_O Jag tror inte ett par skor kan göra de , vad man än sätter på dom menmen ... Skulle gärna vilja ha ett par och pröva , men dom kostar från 1000 spänn D: De kan knappast vara värt de D: Nån som har såna och sett om det har hjälpt nånting? :] Säg gärna till isf så ja får se om de verkligen är värt de eller inte ;D

Nej nu stänger jag av datan o går o lägger mej på rikigt. TACK OCH ADJÖ.

Gnatt. <3

Av Mathilda Neuendorff - 25 april 2010 21:50

Såja! Nu har jag;

  • Duschat
  • Fixat anskitsmask
  • Gett mina kaniner mat mm.
  • Packat ner grejjer som ja ska ha med mej till skolan imon O_O
  • O så har jag & Anna  bestämt att vi ska gå på dansen för (förhoppningsvis) sista gången, NÅGONSIN!

WOHOOO! :''D Nu ska jag gå o ta o hitta ett simkort så ja kan messa med lite folk :]

Ska nog gå o lägga mej snart annars kommer ja aldrig orka gå upp imorron. För de första ska ja ju upp 20 i 7 , o så äre ju månda. Då äre aaaalltid värst O_O Aja ,

GONATT ! :''D <3

Av Mathilda Neuendorff - 25 april 2010 21:06

HEY!

Egentligen har jag inge värt att skriva men ja tyckte att ja va tvungen att skriva nånting O_O Såååå ... ja kan ju lika gärna klaga på att min mobil fortfarande inte funkar :] Ja blir så jävla irriterad D: Så, så fort ja ska till stan eller med bussen av nån annan anledning så måste jag ta min mammas hatade mobil. Hon har en sån som ttyp 50% (om inte mer ._.') av svergies befolkning har D': As dumt. Aja, nu ska ja ge min kanin medecin o ska snart in o duscha ;'D

pöööööööööössen , ♥

Av Mathilda Neuendorff - 25 april 2010 15:55

Hej hhalllå.

Idag vaknade jaaag ... ttyp ... 12? HAH! Nog för att ja vakna "tidigt" igår så betyder det inte att jag ska göra det dan efter, nejnej, de va en engångsgrejj helt enkelt ;D

Thihih , har inte gjort nåt speciellt. Har suttit som fastklistrad framför vårt nya playstation spel idag igen O_O Haha , man blir ttyp beroende D: Nu sitter ja o käkar upp min syrras godis o försöker hitta på nåt värt att göra :3

See yaaaah! ♥

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards