mmathildan

Alla inlägg den 6 april 2010

Av Mathilda Neuendorff - 6 april 2010 23:54

HEY .

Idag hade jag så otroligt tråkigt , men orkade ändå inte göra SO:n som skulle vara inne förra veckan (a), ja asså ja skulle göra nån jävla serie om mumier eller nåt sånt. Och jag som är så fantastiskt bra på o rita. (y) *host* Så ... vad gör man när man har så tråkigt som ja hade ? JO! Man börjar göra en "No Fishing" skylt till sin kompis akvarium! HAHAHAH , :''D De gick faktist ganska bra, ända tills ja skulle sätta på lim O_O De vägrade sitta fast o så tare flera timmar för de o torka D: Jag är inte färdig än, men när ja blir de ska ja utan tvekan lägga upp en bild på mitt mästerverk! ._.' Hahah , jag har inte gjort nåt värt alls de här lovet O_O Vi får väl se om de blir nån ändring på de , får ju hoppas ;D

Nu ska ja sooooooooova ^^ Men först ... allvarligt ...

Lyssna på låten! Den är så himla gullig o Bill låter så gullig och ... jaa .. (a)

Ja älskar den :]



kraaaaaaaam ♥

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards