mmathildan

Alla inlägg den 8 april 2010

Av Mathilda Neuendorff - 8 april 2010 23:57

Sådärja, nu stänger jag av datan o sätter mejj o kollar på South Park ett tag ;D Haha , så jävla bäst (y)

 


kraaaam ♥

Av Mathilda Neuendorff - 8 april 2010 22:37


        Ja ser ttyp lite ... ah .. ful ut , så .. kolla på Anna ist :] <3

  Jag och min kära *host* kanin :''D 

  O eftersom Kland *asg* oxå va med i photoshooten så måste man ju lägga upp en bild på hnm  oxå :3

    

Sjukt, galet, fkng, jävla fin ! Herregud va ja älskar den ;___; <3

  Mohahaha , ja försöker cykla på min syrras cykel (y) :''D

  Uhm ... Skor :3

 

*speechless* O_O <3

  Vi har påskägg på huvet yaaaaaah :'o <3

 

En sepe bild med fin bakrund på mejj fick bli sista ;] De va sjukt jävla kul iaf ;D

Kanske att de blir ännu ett inlägg .. vi får se (y)

Av Mathilda Neuendorff - 8 april 2010 21:25

Ja som rubriken säger har jag vart med Anna hela fkng dan. Nice nice nice :''D

Hon kom till mejj ungefär ... 2 kanske? Vi gick iaf ut o tog kort till min nya bloggdesign , så har vi tur så blir de snart en ny :'D *jippi* Vi va ute nästan en timme tror ja, ända tills de börja regna ... då gick vi in och .. ja , började borsta tänderna på mejj O_O Ja , vi är normala, vi vet ;] Sen gick vi in på mitt rum o satt o gjorde ingenting som vanligt o allt va så lungt o fridfullt enda tills min ytterst irrterande syster kom in o förstörde allt o då stack Annnnna O_O Livet är piss ibland de bara är så :[ Jaja , jag överlvde som tur va! Och nu sitter jag här o separ loss på min data med min tå som är dubbelt så stor som den borde vara O_O Den gör galet ont, o de sjuka är att ja inte har nån aning om va ja har gjort D: Vi får hoppas det går över till på sönda när ja o Anna ska på tävling ._.' De brukar lixom inte gå så bra och att ha en jävla tå som gör ont lär inte göra saken bättre ;____; Hah , som sagt brukar de inte gå så bra för nån av oss på tävlingar men de är faktist för att alla i våran ... hum ... "årsgrupp" eller vad man nu ska säga, har gått så mycket längre än oss så de är ett sjujäkla motstånd O_O Men vi är duktiga ändå som iaf åker på varenda jävla tävling tycker ja :]

Och juste, i morse när ja vakna o skulle skicka ett sms , o så gick de inte o ja bah WTF ?! *panik* och sprang till min pappa o fråga varför o då hade han glömt o betala just min räkning såklart , så ja kommer inte kunna messa på flera dagar O_O D: D: *gråter* Men ja får väl försöka klara mej ändå ... *snyft*

Kom nyss på att nu har ja missat hela Bella & Tyra show oxå .. fuck.

Aja , ja lägger upp nåra bilder från idag sen ;D


kraaaaam ♥

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards